כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

חוזרים ל'בצפר': בית ספר ללימודי פרסום יפתח בבני ברק

'הבצפר', מבתי הספר המובילים במגזר הכללי ללימודי פרסום ושיווק, פותח שלוחה בבני ברק בה יתנהלו הליומודים באוירה שתהלום את אורח החיים החרדי. איתן דובקין שעזב את מקאן, ינהל את בית הספר

דובקין. ינהל את 'הבצפר'
דובקין. ינהל את 'הבצפר'

בית הספר הגבוה לפרסום 'הבצפר' פותח בימים אלה מרכז ייעודי ללימודי פרסום, בבני ברק עבור הציבור החרדי.

המהלך שנעשה בתמיכת משרדי הפרסום במגזר נועד לענות על צורך במקום שיאפשר לימודי פרסום ושיווק ברמה גבוהה תוך הקפדה על אורח החיים החרדי.

המרכז ייפתח בבני ברק, כאשר בשלב הראשון ילמדו בו קורסים בנושא פרסום' שיווק יחסי ציבור וקורס עיתונאות.

הלימודים יהיו נפרדים לגברים ולנשים כשגם התוכן יהיה מותאם לעולם התוכן והערכים החרדיים.

בשנים האחרונות עוברים עולם הפרסום והתקשורת החרדים תהפוכות משמעותיות , כשעם כניסתן בעשור האחרון של מגוון חברות, מהגדולות במשק הישראלי' לפעילות שיווקית במגזר החרדי, צמחו ענפי הפרסום והתקשרות ונוצר ביקוש לכוח אדם איכותי ומקצועי מקרב הציבור החרדי.

כפי שפרסמנו אמש, איתן דובקין, מנכ"ל היחידה החרדית של מקאן אריקסון ימונה לתפקיד מנהל של 'הבצפר' החרדי.

דובקין, בן 30, החל את דרכו בשנת 1996 ברדיו קול חי, בו עסק בתפקידים מגוונים ביניהם שידור המצעד החסידי, תוכנית הדגל של רדיו קול חי ועוד תוכניות נוספות, במהלך שבע שנים.

בשנת 2001 התחיל את דרכו בעולם הפרסום והצטרף להקמת המחלקה החרדית של משרד הפרסום מקאן אריקסון ובארבע שנים אחרונות שימש בתפקיד מנהל המחלקה עד סוף שנת 2009.

במסגרת עבודתו במקאן אריקסון ניהל את תקציבי הפרסום למגזר החרדי של החברות המובילות במשק הישראלי ביניהם טמפו, בנק לאומי, סלקום, קבוצת מאיר, טבע ועוד, וכמו-כן תקציבים של חברות מובילות מהציבור החרדי מהם מאורות הדף היומי, עמותת בית חם, המרכז הרפואי מעיני הישועה ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}