כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

חברים אנו לכל אשר יראוך

מכתב גדולי ישראל נגד אתרי האינטרנט, הביא את מערכת האתר לחשיבה מחודשת. המכתב מציב בפנינו דילמה מוסרית ראשונה במעלה, ובימים הקרובים יערך האתר להתאים את התכנים להוראת הגדולים

חברים אנו לכל אשר יראוך

גדולי ישראל מכל רחבי הקשת, יצאו הבוקר (ו') במכתב משותף, נגד אתרי האינטרנט החרדיים. המכתב הקשה, ובו ביטויים חריפים נגד האתרים המפיצים לשון הרע ורכילות, וגורמים לחילול ה' גדול, לווה במאמרי מערכת בכל שלושת היומונים.

מי כמונו יודעים, כמה מאמצים הושקעו בשנה האחרונה לשפר את האתר בו אנו נמצאים, מבחינה רוחנית. כמה שעות של מחשבה הושקעו כדי להביא לגולשים הנמצאים כאן בכל מקרה, תוכן חדשותי נקי ומסונן.

כמי שמנהלים את הדסק חדשותי הגדול ביותר במדיה החרדית המקוונת, אנו יכולים להעיד כי ויתרנו על מאות אייטמים שלא עלו בקנה אחד עם הערכים אותם הצבנו לעצמנו, בראש סדר העדיפויות.

אנו יכולים לומר בלב נקי כי לא פעם ולא פעמיים, קיבלנו הכוונה מגדולי ישראל, על נושאים שעמדו במרכז סדר היום, ומלאנו אחר הורואתיהם בדיקנות, ללא כל חריגה.

עמדנו כחומה בצורה נגד התופעה של פגיעה ברבנים. עשינו הכל נגד סיפורים נוטפי רייטינג מחד, אך מוחקי אנשים מאידך.





היום בו התפרסם מכתב גדולי ישראל, הוא יום בו אנו נמצאים על פרשת דרכים. המכתב החד משמעי, שאינו נותן מקום לפרשנות, מציב לנו דילמה מוסרית ראשונה במעלה.

בימים הקרובים, יערכו דיונים במערכת האתר, אודות התכנים המתפרסמים, הן במערכת החדשותית והן  בפורומים השונים.

אני מבטיחים לעצמנו, ולכם הגולשים, כי נעשה הכל בכדי להתאים את תכני האתר להוראותיהם של גדולי ישראל, שעל ציות מלא להוראותיהם, אנו אמונים. לא נשכח את בסיס קיומנו כציבור החרד לדבר ה' הלא הוא הציות העיוור לדברי גדולי ישראל.

ואנו תפילה כי לא תצא מכשול או תקלה תחת ידינו.

                                                                                                                       בכבוד רב

                                                                                                                מערכת בחדרי חרדים

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}