כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

לאחר שהסתיימו החיפושים: נמצא הילד

מאות מתנדבים חרדיים התרוצצו אמש משעות הצהריים באזור יער בית מאיר הסמוך לירושלים, וערכו חיפושים אחר ילד בן 8 הלוקה בפיגור, שעקבותיו נעלמו. בחצות הוא נמצא בריא ושלם • תמונות

החיפושים, הלילה. צילום: פיני רוזן, בחדרי חרדים
החיפושים, הלילה. צילום: פיני רוזן, בחדרי חרדים

לאחר שעות ארוכות של דאגה ואי ודאות, נמצא ניצן כהן, הילד בן השמונה מהיישוב עפרה, שנעלם מאז שעות הצהריים.

הפעם האחרונה בה נראה הילד לפני היעלמותו, היתה בשעות הצהריים המוקדמות, כשטייל עם בני משפחתו באזור יער בורמה הסמוך לבית מאיר באיזור ירושלים. מאז, לא נודעו עקבותיו.

עשרות שוטרים ומתנדבים התפרסו מאז שעות הצריים בשטח, ובעזרת מסוק ערכו חיפושים נרחבים אחר הילד הלוקה בפיגור שכלי.

בשעות הערב הוזרמו למקום למעלה מ-1300 מתנדבים, והגדילו את מעגל החיפושים, כשכוחות זק"א ואיחוד הצלה משלבים ידיים, ומתפרסים לכל אורך הגיזרה. כמו כן השתתפו בחיפושים יחידות כלבי גישוש, יחידת ג'יפים, טרקטרונים, מסוק, אמצעים לראיית לילה, ובלוני תאורה.

המשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתור הילד, ופירסמה את תיאורו: מכנסיים בצבע כחול כהה. קפוצ'ון בצבעי ירוק וצהוב, החולצה מתחת לקפוצ'ון הינה של בית הספר 'פרנקל' שעליה הכיתוב של בית הספר פרנקל.

לאחר שעות ארוכות של דאגה וחיפושים, דקות אחדות לאחר שהוכרז רשמית על הפסקת החיפושית להלילה, נמצא הילד כשהוא בריא ושלם 200 מטר מחוות שער הגיא.

צלם 'בחדרי חרדים' פיני רוזן השתתף בחיפושים ותיעד את ההיסטריה.

https://storage.bhol.co.il/images/jgvzm-ryx5i/media/399534/_imagebank_orig_orig_a3cb5bce575441bdb4eabcc1be98382a.jpg' alt='' width="714" />




















<>
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}