כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מג'יק סאנרייז אילת - הזדמנות אחרונה במחיר מצויין

כפר הנופש מג'יק סאנרייז, הפרוש על פני מרחבים ירוקים ענקיים, מזמין אתכם לפינוק אמיתי לכל המשפחה במתחם מפואר ומעוצב באווירה דתית ופנסיון מלא, הכולל 5 ארוחות מלאות כשרות למהדרין. י"ז-כ"א טבת 3-7.01.10

מג'יק סאנרייז אילת - הזדמנות אחרונה במחיר מצויין

מה מתכוונים כשאומרים 'נופש הכול כלול במחיר'?

כשאנחנו שואלים את חיים פרידמן מ'וינטר קלאב' מה נשתנה נופש זה משאר נופשים שכבר אורגנו בהצלחה רבה על ידם, מחייך חיים חיוך צופן סוד, כאומר: מי שעוד לא היה מעודו בכפר הנופש מג'יק סאנרייז לא יבין במה מדובר ולא יבין את גודל החידוש של החכרת שטח המלון כולו, על מרחביו העצומים, לנופשים מהציבור החרדי.

כפר הנופש מג'יק סאנרייז שוכן בקיבוץ אילות, סמוך לעיר אילת. המתחם המפואר מעוצב בסגנון ספרדי ייחודי, כאילו נלקחו היישר מאתרי הנופש האגדיים בברצלונה. המלון בנוי ככפר נופש דו-קומתי ופרוש על פני מרחבים ירוקים ענקיים של-70 דונם. כל האווירה הפסטורלית במקום, יוצרת את מלוא התנאים לנופש שכולו הנאה ושלווה. בנופש במג'יק סאנרייז תוכלו ליהנות סביב השעון מנופש חורפי שלו ורגוע במלון מיוחד במינו ומסביבה מדברית יפהפייה עם מזג אויר חמים ונעים, אל מול הרי אדום המרהיבים, קרוב לעיר ורחוק מההמולה, בין נופיו עוצרי הנשימה של המדבר וקרוב מאוד אל ים סוף. כל זאת בתקופה האטרקטיבית ביותר לבילוי באילת, עם מזג אוויר חמים ונעים ואידיאלי לטיולים, המאפיין את אזור הדרום בתקופת החורף, כאשר בשאר חלקי הארץ קר וגשום.

אנו שואלים את חיים: האם לדעתך המרחק של מקום הנופש יתרון או חיסרון? "אני מאמין שמי שמתקשר אלינו, עושה זאת בכוונה תחילה, מתוך ידיעה ורצון להרחיק דווקא הרחק הרחק, כדי להגיע להתנתקות ומנוחה מוחלטת, שאין למעלה ממנה. אפשר לומר בפרפראזה על מאמר חז"ל: 'הרוצה להחכים ידרים' ניתן לומר: "המחכים מדרים".

נסקור עבורכם מעט מן התוכניות לאירוע הנופש של חורף תש"ע.

על מנת לענות לצרכים הרבים המתחייבים מהרצון לתת את השירות הטוב ביותר ואת מלוא ההנאה עבור הנופשים ולענות אחת ולתמיד, באמת ובתמים, על ההגדרה של הכל כלול במחיר, השיגו ב'וינטר קלאב' את כפר הנופש המפואר "מג'יק סאנרייז קלאב" בשמו המלא. מלון מג'יק סאנרייז מעניק את כל הפינוקים של פנסיון מלא - הכול כלול: 5 ארוחות מלאות כשרות למהדרין ביום.

לרשותכם בר פתוח עם משקאות קלים חמים וחריפים 24 שעות + קפה ועוגות אחה"צ. במלון מועדון בריאות מפנק הכולל טיפולי מסאז', ספא עשיר עם סאונה רטובה ויבשה, בריכת שחייה מקורה חמימה ומרעננת- היחידה באזור, (ושאינה נמצאת אצל חברת נופש חרדית כלשהיא), וג'קוזי בסגנון חמאם טורקי, מקלחות לחץ, חדר כושר משוכלל וחדרי טיפולים. במרחבי האתר תמצאו גם מגרשי ספורט: כדורסל, כדורגל, טניס שולחן וטניס שדה ,משחקי שש-בש וביליארד. כל הציוד לשימוש חופשי, להנאת האורחים. במקום יופעל -שירות שמרטפיות לתינוקות וילדים, עם הפעלות ומשחקים לאורך כל שעות היום– הכול כלול.


ב'וינטר קלאב' מציעים לנופשים פעילות אתגרית ומסעירה בים וביבשה – הכל כלול במחיר !
טיולי שטח על גיפים 4x4 למרגלות הרי אדום המהממים בעוצמתם, ספורט ימי הכולל חוויה מסעירה של שייט במרחבי הים סוף, עם קיאקים ופדלים, מעל שוניות האלמוגים. אטרקציה מהנה במיוחד.

בנוסף פועלים במקום הסעות (שאטלים)חינם כל שעה מהמלון לעיר אילת (5 דקות נסיעה), הישר אל כל האטרקציות שמציעה אילת. ניתן לקבל במלון שוברי הנחה למבחר אתרים בעיר אילת כמו עיר המלכים המצפה התת ימי וריף הדולפינים.

במשך ימי הנופש יופעלו מגוון תוכניות ומופעים ברמה גבוהה, כשגולת הכותרת הופעה בלתי נשכחת של הזמר ליפא שמעלצר שינעים את בערב שכולו שירה וזמרה בליווי תזמורת עשירה, בהנחיית השדרן הפופולארי מנחם טוקר.

את שיעורי התורה במהלך ימי הנופש ירכז הרב מרדכי (מוטה) פראנק שליט"א, פה מפיק המרגליות, שישהה איתנו במשך הנופש. מה יכולה חופשה שכזו לתת לנפש? שאלנו את הרב מוטה: "כשאדם שומר תורה ומצוות לוקח לעצמו נופש ומנוחה נכונה, ע"פ גדרי ההלכה, ומוסיף לה נופך יהודי, זוהי המנוחה המושלמת, אותה אנו לוקחים יחד איתנו בחזרה אל ימי השגרה. עלינו לזכור שבסופו של דבר, לאחר החופשה יש לכל אחד בית יהודי אליו הוא חוזר, ולנו יש הזדמנות לחזור עם 'מצברים מלאים' ומטען נפשי וערכי מיוחד במינו. בנוסף, היתרון בנופש בימי החורף שרשות הרבים נקייה יותר ועל כך נאמר דייקא "איכא דרכא אחרינא". מהו סדר השיעורים המתוכנן? "בנוסף לשיעורים הקבועים של דף היומי, מוסר, אגדתא ופרשת השבוע וכו', לוח הזמנים יהיה פתוח לאורחים ותינתן אפשרות להציע רעיונות לתכנים נוספים. בנוסף יתקיים פאנל, בו ישתתפו אורחי המלון ונדון יחד בסוגיות חשובות של אמונה, השקפה, חינוך והבית היהודי, עם דגש על סוגיות אקטואליות".

כשרות האוכל במלון הינו מהדרין מן המהדרין, כל המוצרים בהכשר בד"ץ העדה החרדית והרב רובין. המטבח כולו יהיה תחת פיקוחם של צוות משגיחים יר"ש בראשותו של הרה"ג שמואל בורנשטיין שליט"א הידוע בחומרותיו ובהקפדתו היתרה בסעיפי הכשרות. בראיון שנערך עם הרב בורנשטיין שליט"א, סיפר לנו על צוות כשרות מיוחד בפיקוחו, שיכנס עוד זמן רב לפני קליטת האורחים ויכשיר את כל המלון, על מנת שיתאים לצורכי הכשרות של ציבור האורחים שותומ"צ.

כשניגשנו לשיחה עם הזמר ליפא שמעלצר האמור להשתתף בנופש, ואף להופיע בפני האורחים, לא ראה טעם להתעכב בשבח המלון והנופש, הרי החופשה והמלון מדברים בעד עצמם, אך מה שבאמת מטריד את ליפא הוא יחס הנופשים לנופש. ליפא חוזר ומבקש מכל אורחי המלון: "אנא אל תשכחו לכבות טלפונים סלולאריים בכניסתכם למלון מג'יק סאנרייז, ומבחינתי עדיף להשאיר את הסלולארים בבית, ולהתנתק מכל הדאגות. אני לא אומר זאת כסתם קלישאה, היום, אם תשימו לב לאנשים הנמצאים במהלך חופשתם, תבחינו שכמעט ואין להם רגע של נופש: הסלולארי דבוק לאוזנם, והם עסוקים באלף ואחד סידורים תוך כדי, אז לכן כדאי להחליט מראש שהפעם הגענו בכדי להירגע ולנוח באמת".

ליצירת קשר ולפרטים נוספים התקשרו לטל' 02-5402122
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}