י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

3 נערי שוליים נעצרו בחשד לדקירת ערבי

הותר לפרסום: משטרת ירושלים עצרה בשבועות האחרונים שלושה נערי שוליים חרדים, החשודים בדקירת ערבי לפני כשנה בשכונת מאה שערים. הערבי נפצע קשה. הדקירה על רקע לאומני

חשודים בדקירה
חשודים בדקירה

משטרת ירושלים עצרה בשבועות האחרונים שלושה נערי שוליים חרדים, בחשד שדקרו ופצעו קשה, גבר ערבי, לפני כשנה, בשכונת מאה שערים.

המעצר, שנערך בסיומה של חקירה ממושכת, התאפשר לאחר שימוש בעזרי חקירה אנושיים וטכנולגיים מתקדמים.

שלושת החשודים נמלטו לאחר הדקירה, שנעשתה על פי החשד מסיבות לאומניות, והתחבאו בצפת.

סגן ניצב שלמה דאי, ראש מפלג תשאול ימ"ר ירושלים, סיפר לתקשורת על פעולות החקירה, וצוטט באתר nrg, בספרו על השתשלות האירועים: "ב-13 בדצמבר 2008, בשעה אחת בלילה, סיים הנדקר, בן מיעוטים תושב ואדי ג'וז, את עבודתו במאה שערים, ובדרכו הביתה נדקר על ידי כמה נערים ונפגע קשה מאוד. מיד לאחר האירוע עוכבו מספר נערים לחקירה ושוחררו".

לדברי הקצין, "במהלך השנה האחרונה ביצענו חקירה סמויה וגלויה, במהלכה איתרנו את החשודים העיקריים, ולאחר ביסוס מספיק ראיות אנו מגישים היום הצהרת תובע והחשודים יובאו למשפט".

סנ"צ דאי סיפר: "השלושה הודו בביצוע המעשה, כאשר אחד מהם ביצע את אקט הדקירות, ואחרים שותפים למעשה. הרקע לדקירה הוא שנאה לבן מיעוטים.

"חשוב להבהיר שלמשטרת ישראל לא משנה מי הקורבן ומי החשוד, אנו נמצא את המבצעים וגם הפעם הצלחנו במשימה. ככל הנראה באותו ערב הם חיפשו מישהו לתקוף והוא היה חסר המזל שעבר במקום".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}