י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

כך הצלתי את הרב רוטשילד • ראיון

"הוא היה מחוץ לרכב, מחוסר הכרה. הרדמנו אותו, ואז ביצענו בו הנשמה. פינינו אותו לחדר הטראומה בהדסה • הפרמדיק שטיפל בר' מיכה רוטשילד, משחזר ל'בחדרי חרדים' את הרגעים הגורליים

זקוק לרחמי שמים. העסקן הרב מיכה רוטשילד
זקוק לרחמי שמים. העסקן הרב מיכה רוטשילד

דממה קפואה שררה אמש בזירת התאונה בכביש מספר 1, דקות לאחר שהיא התרחשה. הפרמדיקים שהגיעו, חילצו את כולם, וזיהו את הרב רוטשילד, העסקן הידוע העושה הכל למען הכלל, כשהוא שרוע, במצב קשה. הם העניקו לו את הטיפול המסור ביותר, ועשו הכל על מנת לייצב את מצבו.

כתבות קודמות:
הרב מיכה רוטשילד נפצע בתאונת דרכים
במעמד מיוחד, הוסיפו שם: רפאל


התאונה הקשה, אירעה כתוצאה מהחלקה על כביש רטוב והתנגשות במעקה בטיחות. ברכב שבו נסע איש הציבור, שישב במושב האחורי, נסעו כחמישה נוסעים נוספים, וארבעה מהם נפצעו ומצבם קל. גם נהג הרכב, העסקן יהודה גלבר, מבני ברק, נפצע קל.

הרב רוטשילד, מהעסקנים הבולטים של היהדות החרדית, ופעל לאחרונה בעיקר בתחום הדיור המוזל לבני המגזר, נמצא כעת בבית החולים הדסה עין-כרם, כשהוא במצב קשה. הבוקר (ג), הוסיפו לו קרובי משפחתו המודאגים, את השם רפאל, בהוראתו של הגר"ח קנייבסקי.

מי שטיפל ברב רוטשילד בזירת התאונה והציל את חייו, הוא דרור עיני, פראמדיק מד"א מירושלים שהגיע למקום התאונה בניידת טיפול נמרץ. שעה ארוכה הוא עמל, יחד עם עמיתיו ממד"א ומ'איחוד הצלה', להציל את חייו של העסקן הרב רוטשילד.

בראיון לאתר 'בחדרי חרדים', מספר הפרמדיק, דרור עיני: "כשהגעתי למקום התאונה, כל הנפגעים כבר היו בחוץ.

• איך הוא נפגע?

"הפצוע הקשה (הרב רוטשילד) ישב במושב האחורי, בצד ימין של הרכב. הרכב ככל הנראה החליק ועשה סיבוב של 180 מעלות והתנגש במעקה בטיחות. הפצוע, שישב במושב האחורי בצד ימין, ככל הנראה לא היה חגור, ובגלל זה הוא עף לצד שמאל של הרכב.

"כתוצאה מכך", אומר עיני, "הוא קיבל פגיעת ראש חזקה, פגיעה בחזה ופגיעה בבטן, וקצת דימומים קטנים מהראש.

"כשהגעתי לזירת התאונה, הוא כבר היה מחוץ לרכב, מחוסר הכרה ונשם בכבידות, הרדמנו אותו, ואז ביצענו בו הנשמה באמצעות טובוס, ישירות לריאות. פינינו אותו לחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם.

נכון לשעות הצהריים, מוגדר מצבו של הרב רוטשילד כקשה. הרופאים הבהילו אותו לניתוח נוסף, לטפל בדימום שנוצר בראשו. לפי הרופאים, הוא סובל מפגיעות בראש ובעמוד השדרה, והוא נזקק לרחמי שמיים מרובים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}