י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הכירו: הברסלעב'ר אביגדור ליברמן

האם אביגדור ליברמן יהיה איש בשורה לנוסעים לציונו של רבי נחמן מברסלב באומן? דובר שר החוץ ל'בחדרי חרדים': "השר נחוש לקדם את ביטול הוויזות בין ישראל ואוקראינה"

השר ליברמן בפגישתו עם שר החוץ האוקראיני. תקווה לנוסעים לאומן
השר ליברמן בפגישתו עם שר החוץ האוקראיני. תקווה לנוסעים לאומן

שר החוץ אביגדון ליברמן, השוהה בימים אלו בביקור מדיני בבירות אירופה, שם נפגש עם למעלה מ-20 מנהיגים ממדינות שונות, נפגש היום (ב) בקייב בירת אוקראינה עם נשיא אוקריאנה, ויקטור וישצ'נקו, עם שר החוץ האוקראיני, פיוטר פורושנקו, ועם ראש הממשלה יוליה טימושנקו.

בשורה מיוחדת הייתה בדיון בין שני שרי החוץ, במהלכו דנו, בין שאר הנושאים העומדים על הפרק בין שתי המדינות, גם על הצורך לקדם חתימת הסכמים בין המדינות בנושאי ביטול הויזות הנדרשות כיום לצורך כניסה לאחת המדינות.

בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים', אומר דוברו של שר החוץ, צחי משה, כי הנושא עלה בשיחה בין שני השרים, וכי שר החוץ נחוש בדעתו לקדם את הנושא.

נושא הוויזה הדרושה לכניסה לאוקראינה עומדת בדרכם של רבים מאוהדי וחסידי ברסלב, החפצים להגיע למקום מנוחתו של רבי נחמן מברסלב באומן, בשל עלותה היקרה של הוויזה האוקראינית. אם אכן יצליח השר ליברמן לקדם את עניין ביטול הוויזות, יגלו רבים כי עלותה של הנסיעה לאומן פחתה בסכום נכבד, לכדי סכום שכמעט שווה לכל נפש.

נושאים מרכזיים נוספים שעלו בפגישותיו של השר ליברמן היו נושא יחסי ישראל והפלסטינים והיחס לאירן. השר ליברמן הביע בפגישה הערכה רבה לאוקראינה על שסירבה להשתתף בבניית הכור בבושייר בשנות ה-90, למרות הצעות מפתות שהגיעו אליה מאירן. השר ליברמן אמר כי אירן היא מקור של חוסר יציבות ואיום על העולם כולו, וכי השגת נשק גרעיני על-ידי אירן תחל מרוץ חימוש מטורף במזרח התיכון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}