י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הלשנה הובילה למעצר איש העסקים החרדי

חסיד גור שבבעלותו מפעל סלטים בקרית מלאכי, נעצר בעקבות תלונה של עובד תברואה, שלטענתו, קיבל שוחד מבעל המפעל. המעצר בוצע בתום חקירה סמויה בת למעלה מחודשיים.

תמונת אילוסטרציה
תמונת אילוסטרציה צילום: ארכיון בחדרי

הבוקר הגיע לסיומו פרק ראשון בפרשת הלשנה של עובד תברואה בעיר קריית מלאכי, כנגד בעל מפעל חרדי בעיר, באשמת מתן שוחד, עם שחרור בעל המפעל ממעצר.

בעל המפעל , ש.מ. יהודי חרדי תושב בני ברק, נעצר בסוף השבוע שעבר בחשד שנתן שוחד לעובד תברואה בעיר קריית מלאכי שם ממוקם מפעל הסלטים שבבעלותו.

המעצר בוצע בתום חקירה סמויה שהתנהלה במשך למעלה מחודשיים ושהחלה עקב תלונה של בעל המפעל עצמו לעיריית קריית מלאכי על עובדי תברואה בעיר שניסו לסחוט ממנו 2000 שקלים מדי חודש, תמורת פינוי פסולת המפעל, פסולת שהיה עליו לפנותה בעצמו.

מלבד זה, הסתבך בעל המפעל עם עובד, שאיים עליו שילשין למשטרה על כך שהוא נותן שוחד לעובד התברואה בעיר. בעל הבית הקדים רפואה למכה, והלך למשטרה להתלונן על סחיטת העובד, והסיפור החל לצבור תאוצה..

בכירי העירייה העבירו את התלונה למשטרה ומשזו פתחה בחקירה, התעורר החשד כי גורם במפעל היה שותף למתן הכסף, שהועבר לפי החשד בתמורה לאי מתן דוחו"ת על השלכת פסולת בכמות העולה על זו המותרת בחוק.

לאחר מעצר עובד התברואה וחקירה ממושכת שלו, זומן בעל המפעל לחקירה בתחנת מרחב לכיש ומשהגיע לתחנה הודיעו לו החוקרים כי הוא עצור בחשד למתן שוחד.

הבוקר כאמור שוחרר האיש המיוצג על ידי עורך הדין משה אוסדיטשר ממעצר כשהוא צפוי לעמוד למשפט באשמות המיוחסות לו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}