י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ניו פארם לא מספיק פרומערס • תיעוד

מאות מתושבי בני ברק התאספו הערב כשבראשם רבנים, למחות על פתיחת חנות 'ניו פארם' "שאינה תואמת את רוח השכונה" • במהלך ההפגנה: צעירים התעמתו עם השוטרים • גלריה, וידאו וסיקור מיוחד

ניו פארם. אינה תואמת את רוחה של בני ברק?
ניו פארם. אינה תואמת את רוחה של בני ברק?

בשבוע שעבר חשף אתר 'בחדרי חרדים' התארגנות של תושבי בני ברק למחות כנגד חנות 'ניו פארם' שנפתחה לא מזמן בעיר התורה והחסידות.

ואכן, בהשתתפות רבנים ומוצי"ם נערכה הערב (מוצ"ש) בבני ברק הפגנת מחאה נגד סניף ניו פארם ברחוב לנדאו פינת חזון איש.

המוחים מחו נגד שהוגדר בפיהם בכרוז המחאה כ"חנויות שאינן מתאימות עצמן לאופי השכונה ובראשם חנות "ניו פארם" אשר רבו בה המכשלות ובעלי החנות אינם נשמעים להוראות רבני השכונה".

בין המשתתפים בהפגנה שנערכה מול שערי הסניף נמנו: הרב מרדכי גרוס, הרב שריאל רוזנברג רב השכונה. הרב יהודה סילמן דומ"ץ בבי"ד הגר"נ קרליץ . הרב ישראל מרמרוש רב קהילת אשכנז שיכון ג'. הרב יעקב מאיר שטרן דומ"ץ בבי"ד הגר"ש ואזנר, הרב סענדר ערלנגר, הרב יוסף מאיר אלטמן גאב"ד חוג חתם סופר והרב שמואל בורנשטיין ראש ישיבת קריית מלך.

המוחים, שהתעמתו עם השוטרים במקום, התרעמו מול האפשרות שפעילויות שונות של קידום מכירות הנעשות בחנות וכן מוצרים שונים הנמכרים בה, ישפיעו לרעה על רוחה של עיר התורה.

בסיום העצרת חולקו פלייארים המפרטים את החלטות העצרת הקוראת לסגירת החנות, או להעמדתה תחת פיקוח רבנים והכוללת בתוכה איסור על קניה או אפילו כניסה לחנות.









































































































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}