י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

כשנציג 'דגל התורה' דואג ל'נטורי קרתא'

אין להם ת"ז, אבל יש להם נציג בכנסת: בדיון בוועדת הכספים בנושא היטל הבצורת, דרש היו"ר משה גפני להתחשב באלה שאין להם תעודת זהות. משהתבקש להסביר, אמר כי כוונתו לאנשי 'נטורי קרתא'

איש דגל? מהיום גם נטורי-קרתא...
איש דגל? מהיום גם נטורי-קרתא...

מי אמר שהפוליטיקאים עובדים רק בשביל הבוחרים שלהם?

בדיון שהתקיים בועדת הכספים של הכנסת אודות היטל הבצורת, עלתה על שולחן הוועדה שאלת חובת הדיוו של כל אזרח באשר לכמות הנפשות בביתו, לצורך קביעת רף התשלום.

יו"ר הועדה, ח"כ גפני, דפק בפטישו על השולחן, וביקש מאנשי רשות המים שנכחו בוועדה להוסיף בחוק היטל הבצורת, סעיף המאפשר לדווח לרשות המים על כמות הנפשות בבית, באמצעות מסמך הלידה ממשרד הפנים, וזאת למי שאין ברשותו תעודת זהות.

גפני ציין בוועדה, כי הוא מעלה זאת לבקשת עמיתו לסיעת 'דגל התורה', ח"כ אורי מקלב.

כאשר ניסו החכי"ם החברים בוועדה לברר מי הם האזחרים שאין להם תעודת זהות שעבורם נאבק היו"ר לשנות את החוק, השיב ח"כ גפני ליו"ר מרץ, ח"כ חיים אורון: "ג'ומס, אני מבטיח לך שלא מדובר בבוחרים שלי או בבוחרים שלך. אבל צריך לעזור גם לשם שמים.

"לשאלתכם, מדובר באנשי נטורי-קרתא שלא מצביעים לאף אחד", הפתיע גפני ואמר, לאוזניהם הנהדמות של חברי הוועדה. "אין ברשותם תעודות זהות מסיבותיהם שלהם, ואם לא ידווחו על מספר הנפשות, הם ינותקו מהמים בבתים", הסביר גפני.

"מדוע שינתקו להם את המים בשל בעיה בירוקרטית כזאת", סיים יו"ר הוועדה.

מתברר שבכנסת ישראל יש גם מי שדואג לקבוצת האנשים המחרימים את הבחירות, אינם משתמשים בתעודת זהות ציונית ואף מניפים לעיתים את דגל פלסטין.

לח"כ הזה לא קוראים אחמד טיבי או איברהים צרצור. קוראים לו ר' משה גפני, שלקח את הערבות היהודית ההדדית צעד אחד קדימה, ודאג לאלו שלעולם לא יחזירו לו טובה.

מסתבר שבפני בקשתו של גפני, איש לא יעמוד, והתיקון נכנס בחוק לטובת נטורי קרתא...
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}