י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

שרי הימין: לא נשלח פקחים לאכיפת ההקפאה

השרים אלי ישי וגלעד ארדן מסרבים לשלוח פקחים לסייע לפקחי המנהל האזרחי באכיפת החלטת הקפאת הבניה משרד החקלאות שבשליטת השמאל, ישלח 20 פקחים ליהודה ושומרון

פקח בניה בפעולה. צילום: פלאש90
פקח בניה בפעולה. צילום: פלאש90

פקחי המנהל האזרחי לא מצליחים להתמודד עם העומס שהוטל עליהם באכיפת החלטת הממשלה על הקפאת הבניה בשטחי יהודה ושומרון, ומשרד הביטחון מוצא את עצמו מבקש לשאול פקחים ממשרדי הממשלה האחרים.

אלא שהשרים אלי ישי וגלעד ארדן, שרי הפנים והגנת הסביבה, הודיעו כי לא ייענו לבקשת משרד הביטחון, וכי לא יקצו פקחים ממשרדיהם להגברת האכיפה. לעומתם, משרד החקלאות שבשליטת השר שמחון ממפלגתו של שר הביטחון, השיב בחיוב לבקשה.

באתר 'וואלה' דווח כי שר הפנים ישי שמתנגד להקפאת הבניה בהתישבות היהודית ביו"ש, ואף נעדר מישיבת הקבינט שעסקה בנושא, נימק את סירובו בכך, ש"מדובר במשימה של המינהל האזרחי". ישי הוסיף: "משרד הפנים טרוד במשימותיו הרבות, וכמו שפקחי המינהל האזרחי לא יכולים לסייע לפקחי משרד הפנים במשימותיהם, כך לפקחי משרד הפנים אין מנדט לפקח על הבניה ביהודה ושומרון".

המשרד להגנת הסביבה נימק את סירובו במחסור בכח אדם במשרד,וכן באמירה ש"אין זה מן הראוי שלעובדי המשרד יהיה זיהוי פוליטי כלשהו".

משרד החקלאות הינו היחיד נכון לרגע זה שנעתר לבקשת משרד הביטחון, וישלח עשרים פקחים שיצטרפו ל-14 הפקחים מטעם המנהל, לסייע באכיפת ההקפאה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}