י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

לכל פצוע יש שם: זוהה בן ה-10 האלמוני

אוטובוס 'אגד' פגע בילד בנתיב תחבורה ציבורית בכביש גולדה מאיר בירושלים. הילד, שזהותו לא היית ידועה, אושפז 'בהדסה עין כרם' במצב קשה • לאחר שעות של חיפושים התבררה זהותו • כל הפרטים

לכל פצוע יש שם: זוהה בן ה-10 האלמוני

לאחר שעות של חיפושים ומתח רב ששרר בקרב הצוות הרפואי 'הדסה עין כרם' בירושלים, אותרו הוריו של הילד בן ה-10, שהוגדר כאלמוני, לאחר שנדרס היום (ה) בשעה תשבע בבוקר בשדרות גולדה מאיר בירושלים.

הילד, ששמו אשר, הובהל לבית החולים, לאחר שנפצע קשה מפגיעת אוטובוס 'אגד'. שעות רבות חלפו מאז שאושפז, והוריו לא באו לזהותו.

עסקנים ואנשי חסד שנכנסו לעובי הקורה, התאמצו במשך כל שעות היום לאתר את הוריו, תחילה ללא הצלחה.

כעת מתברר כי הילד לומד בתלמוד תורה 'הבית היהודי', ומתגורר בפנימיה בשם 'סנהדריה' בשכונת קטמון בירושלים. על פי הערכות, הילד עזב את תלמוד התורה בשל מריבה עם חבריו, ובשעה 18:00 היה אמור לחזור עם ההסעה לפנימיה.

משהילד לא שב, פנה המדריך בפנימיה למשטרה, ושם מיד קישרו את ההיעדרותו עם הילד האלמוני שנפגע בתאונת דרכים. מנהלת הפנימיה הגיעה לבית החולים וזיהתה את הילד בוודאות.

מיד עם ההודעה על תראונה הגיעו למקום כונני 'איחוד הצלה', שטיפלו בילד שסבל מפגיעת ראש. הוא פונה במצב קשה, מחוסר הכרה, לבית החולים 'הדסה' עין כרם, ואושפז בבית החולים כשהוא מורדם.

נא להתפלל לרפואתו של הילד אשר בן דונה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}