י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

נפתח משפטו של אליאור חן

הבוקר נפתח בירושלים משפטו של אליאור חן, המואשם בהתעללות בילדיה של אשה שראתה בו את רבה. בין האישומים: התעללות, גרימת חבלה וקשירת קשר לביצוע פשע. הדיונים נקבעו לפברואר

אליאור חן. התעללות סדיסטית
אליאור חן. התעללות סדיסטית

הבוקר (ג') נפתח בבית המשפט המחוזי בירושלים משפטו של אליאור חן המואשם בהתעללות אכזרית בילדים תמימים וחסרי ישע בניה של מאמינה תמימה שהאמינה ב'כוחותיו המיסטיים' של חן.

בישיבת בית המשפט הבוקר הוגש כתב האישום המגולל את המעשים המזוויעים המיוחסים לחן ולחבורתו. בשלב זה לא כולל כתב האישום עבירה של ניסיון לרצח ולדברי הפרקליטות יתכן שאישום זה יתווסף בהמשך.

כתב האישום כולל אישומים של גרימת חבלה חמורה לקטין, קשירת קשר לביצוע פשע, והתעללות נפשית ופיזית בחסר ישע. בנוסף נוספו לכתב האישום אישומים על איומים ושיבוש הליכי משפט בשל הימלטותו של חן לברזיל ממנה הוסגר לישראל לפני כחודש. על פי דיווחים, חן אינו צפוי היום לכפור או להודות באישומים המיוחסים לו.

במשפט שעתיד להתנהל במשך כחודשיים, בבית המשפט המחוזי בירושלים תעיד גם אמם של הילדים כנגד מי שהאמינה ואולי עדיין מאמינה, ביכולתו של חן לתקשר עם עולמות עליונים ושהגיעה להסדר טיעון עם המדינה לפיו ייגזרו עליה חמש שנות מאסר בלבד בתמורה לעדותה נגד חן, ויובאו עדויות של למעלה משמונים עדי תביעה נגדו.

מעצרו של חן החולק תא אחד עם יעקב טייטל, החשוד בטרור נגד פלסטינים, הוארך בשבוע שעבר חרף ערעור שהגיש עורך דינו בנושא בשל החשש לנסיון המלטות נוסף מהארץ.

משפחתו של אליאור חן בטוחה בחפותו וטענה לכלי התקשורת כי מתנהלת נגדו רדיפה בשל חרדיותו.

עורכי דינה של משפחת הילדים האומללים נחושים להביא גם להרשעתם של החשודים האחרים, אברהם אסקלצ'י, שמעון גבאי ודוד קוגמן המואשמים בביצוע ההתעללות המחרידה בילדים, בהוראת מי שראו בו כרבם.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}