י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מגזרים זכתה בתקציב הפרסום של טורנדו למגזר החרדי

היקף התקציב למגזרים יעמוד על מאות אלפי דולרים בשנת 2010. מנכ"ל פרסום מגזרים: "יחד עם מזגני טורנדו נוביל את המותג למקומו הראוי לו שזה להיות הראשון בתחום מיזוג האוויר"

מגזרים זכתה בתקציב הפרסום של טורנדו למגזר החרדי

לאחר ביצוע מכרז בין שלוש חברות מגזרים גדולות ומובילות בתחום, החליטה חברת טורנדו להעביר את תקציבי הפרסום שלה במגזר החרדי, ערבי ורוסי לקבוצת מגזרים. היקף התקציב למגזרים יעמוד על מאות אלפי דולרים בשנת 2010.

חברת טורנדו ביצעה בשנים האחרונות מהלך מיתוגי מרשים ורחב היקף שלווה בשפה תקשורתית חדשנית והומוריסטית שלא ניתן להתעלם ממנה, חברת טורנדו הצליחה להציג חדשנות טכנולוגית בשפה צרכנית פשוטה אשר הפכו את מותג טורנדו תוך זמן קצר למותג המזגנים המועדף והאהוב בישראל. כעת פונה חברת טורנדו להשלים את המהלך ולמנף את כוח המותג גם בשוק החרדי והערבי.

חברת טורנדו מוצרי צריכה החלה את דרכה בשנת 1989 בשנה האחרונה השיקה טורנדו מזגנים בטכנולוגיית האינוורטר והחלה להנהיג את שוק מיזוג האוויר במעבר למזגנים חסכוניים בחשמל.
מזגני טורנדו מיוצרים במפעל בינלאומי, השלישי בגודלו בעולם, המייצר לטורנדו באופן בלעדי לישראל. במפעל מיוצרים כ-13 מיליון מזגנים ל-150 מדינות שונות. ייצור במפעל בסדר גודל כזה נותן יתרון טכנולוגי משמעותי לחברת טורנדו ומאפשר לחברה להוביל את החדשנות בתחום מיזוג האוויר בישראל.

אבשה שילין, מנכ"ל פרסום מגזרים: "טורנדו, היה ויהיה מותג פורץ דרך בעולם המיזוג,
החברה הישראלית פתוחה היום יותר מתמיד לחדשנות טכנולוגית ואנחנו יחד עם מזגני טורנדו נוביל את המותג למקומו הראוי לו שזה להיות הראשון בתחום מיזוג האוויר".

קבוצת "מגזרים", שהוקמה ע"י רוני אריאלי בשנת 1991, צברה במרוצת השנים ידע רב ובלעדי בתחומי המגזרים האתניים. בעזרת ידע זה ובעזרת מנהלי המגזרים שמייצגים כ"א את המגזר ממנו בא, פותחו כלים מעשיים המאפשרים ל"מגזרים" להוביל את לקוחותיה להצלחות רבות ומוכחות.
בין לקוחותיה של חברת מגזרים נמנות החברות המובילות בארץ: 013 נטוויז'ן, מירס, חוגלה, HOT ,שטראוס עלית, מי עדן, הראל חברה לביטוח, בריאות כללית, דפי זהב, בנק ערבי ישראלי מקבוצת לאומי ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}