י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מסחר יומי – למד להרוויח מהבית!

VISION TRADE מזמינה אותך להצטרף להצלחה הגדולה: מסחר יומי במניות להשגת תשואות גבוהות בקלות ובפשטות, בעזרת חדרי מסחר אינטראקטיביים ומעשיים • איך זה עובד? הכל בכתבה שלפניכם

מסחר יומי – למד להרוויח מהבית!


המסחר היומי הפך לאפשרי בעבור כל אדם עם כניסת האינטרנט לביתנו. כל אדם אשר חפצה נפשו בעבודה מהבית, יכול לקבל גישה ישירה לבורסות העולם ולבצע עסקאות מביתו, כאילו היה שם, ובצורה מיידית.

טכניקת המסחר היומי הינה שיטה שבה הסוחר מבצע עסקה שמתחילה ונגמרת כבר באותו היום.
לרשות הסוחר עומדות פקודות אוטומטיות להגבלת הפסד ולקיחת רווח אשר למעשה משמשות כ"תעודת ביטוח" לעסקה, ליציאה מתוזמנת וודאית בדיוק במקום שקבע מראש.

טכניקת המסחר היומי מיושמת בבורסות ארה"ב בעזרת שימוש בתורת הניתוח הטכני שהינה שיטה רבת שנים לניתוח גרפים, המאפשרת לסוחר להבין את השוק ולנתח את מאזן הכוחות בכל רגע נתון ובכך לדעת מתי הסיכויים הם לטובתנו ומתי לא (האם כדאי להיכנס לעסקה). חברת ויז'ן טרייד הוקמה ע"י ניסים אגמי ואילון מייל שהינם סוחרים יומיים מקצועיים וכן מרצים בעלי שם בתחום. באמתחתם ניסיון הדרכתי ומקצועי רב וכשרואים אותם מדריכים, מבינים מדוע בחרו במקצוע הזה – הם פשוט אוהבים אותו !

האפשרות להרוויח משכורת גבוהה ומהבית היה הדבר שהקסים אותי בראשית הדרך אומר ניסים, לאחר מכן, כשראיתי והבנתי שגם הסיכון הוא קטן יחסית ומחושב עוד לפני הכניסה לעסקאות, יחד עם העובדה שבמסחר יומי במניות ניתן להרוויח גם בירידות (כן כן, גם בירידות) ושהמסחר במניות שונה בתכלית מהמסחר במט"ח ובטוח עשרות מונים ממנו, הבנתי שיש כאן נוסחה מנצחת ושאני מעוניין להפוך למקצוען.

חשוב לי לציין, אומר ניסים, שכשהגעתי לתחום, הייתי חסר ידע לחלוטין, ולאחר מספר חודשים של לימוד ואימון ,התחלתי לייצר משכורת קטנה ועקבית, ולאחר מספר חודשים נוספים מצאתי את עצמי מייצר משכורות מכובדות שעלו על משכורותיהם של חבריי מתחום ההיי טק!, בנקודת זו התחלתי להציע גם לחבריי להצטרף למקצוע כי הרגשתי שזו פשוט מצווה להביא אדם לידי פרנסה קלה ורווחית יותר.

אילון שותפו של ניסים מספר סיפור דומה, אילון שירת כקצין בקבע במשך שנים רבות ונחשף לתחום לאחר שצפה בחברו סוחר כשעתיים ביום וחי ברווחה כלכלית, אילון התעניין בתחום ולאחר שהשתחרר מצה"ל החליט להשקיע את כל מרצו בהתמקצעות בתחום ולהפוך את המסחר היומי למקצועו היחידי, תמיד היה לי קשה לקום בבוקר מוסיף אילון בחיוך.

חברת ויז'ן טרייד מציעה קורסים מקצועיים ברמה גבוהה והינה החברה היחידה בישראל שמבטיחה ומקיימת "יד ביד לעתיד החדש שלך" וזאת ע"י נוכחות ניסים ואילון גם יחד בכיתת הלימוד (2 מרצים) ולימוד בקבוצות קטנות שמבטיחות מקסימום תשומת לב ומינימום הפרעה.

בויז'ן טרייד ניתן גם למצוא קורסים לגברים / נשים בלבד. במהלך הקורס כל תלמיד מקבל מערכת מסחר בזמן אמת במצב דמו, המאפשרת לנו לתרגל וליישם את הכללים ללא כל סיכון כספי.

בנוסף - שרות חדר המסחר האינטרנטי של ויז'ן טרייד הינו כלי חשוב מאין כמותו לשיפור מיומנויות הסוחר המתחיל והפיכתו לסוחר מקצועי ומרוויח, כל אחד יכול להתחבר מביתו לחדר המסחר האינטרנטי, ולסחור יחד עם המדריכים ניסים ואילון ועם הסוחרים והסוחרות המקצועיים מדי יום (שני-חמישי).

שעתיים ביום – עושים את העבודה, אומר אילון, הפתרון הטוב ביותר למי שמחפש עבודה מהבית.
בכדי לראות איך ניתן להרוויח מהבית והרבה, הרשמו לסדנת היכרות חינם!

לכניסה לאתר החברה לחץ כאן
ליצירת קשר:
ניסים אגמי 052-6449144 אילון מייל 052-2789353
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}