י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

נתניהו חולה: הנסיעה לגרמניה בוטלה

הכול היה מוכן לקראת הישיבה המשותפת והחגיגית של ממשלות ישראל וגרמניה, שנועדה למחר (ב') בברלין • ברגע האחרון 'הבריז' נתניהו. "ראש הממשלה חולה", אומרים בלשכתו • יש קשר לשליט?

נתניהו. רופאו הורה לו לנוח
נתניהו. רופאו הורה לו לנוח



נסיעתם של ראש הממשלה ושריו הבכירים לישיבת ממשלה משותפת לממשלות ישראל וגרמניה בברלין, שנועדה למחר, בוטלה הערב (א') עקב חום קל ודלקת שבהם לקה נתניהו.

רופאו האישי של נתניהו, ד"ר צבי הרמן-ברקוביץ', המליץ הערב לראש הממשלה להשאר בביתו ולנוח בשל דלקת ויראלית המלווה בחום ממנה סובל ביבי. עקב כך הוציאה לשכת ראש הממשלה הודעה לפיה תתבטל הנסיעה ותקבע למועד אחר.

לאחר התייעצות עם לשכת קאנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, נקבע המועד לינואר הקרוב.

נתניהו, שבמהלך היום הופיע בישיבת שרי הליכוד ובישיבת הממשלה, כמו גם בכנס אילת לעיתונות, תפקד היטב בכולם ולדברי הנוכחים, לא ניכר בו כל סימן לחולשה.

עובדה זו היוותה זרז לשמועות שהוכחשו בתוקף על ידי לשכת ראש הממשלה, לפיהן, סיבת הביטול קשורה לעסקת שליט הממשמשת ובאה. גורמים בלשכה טענו בתוקף כי במהלך כל היום חש נתניהו ברע, אלא שעשה מאמץ מיוחד למלא את חובותיו המדיניות והציבוריות.

לנסיעה היו אמורים להצטרף שרי החוץ, הביטחון והתמ"ת, התשתיות המדע, ואיכות הסביבה וכן סגן שר החוץ דני איילון.

הישיבה המיוחדת נועדה לבוא כביקור גומלין לביקור דומה שערכה קנצלרית גרמניה וממשלתה במארס 2008 ובו התקיימה ישיבת ממשלה משותפת לממשלת אולמרט ולממשלה הגרמנית.

זו אינה הפעם הראשונה שבה סובל נתניהו מבעיות בריאות קלות המקשות על תפקודו. לפני כחודש עבר ראש הממשלה בדיקות בעיניו, שמהן עלה כי הוא סובל מדלקת קלה בלחמית העין. לפני כחודשיים עבר בדיקת קולונוסקופיה של מערכת העיכול ובדיקת ציסטוסקופיה של שלפוחית השתן תחת טשטוש, בדיקות שנערכו בשל פוליפ קטן שהתגלה בבדיקה קודמת לפני כשנה וחצי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}