י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כמות הבדיקות נמוכה יחסית

נגיף הקורונה בישראל: 310 חולים במצב קשה

משרד הבריאות מעדכן כי מחצות אובחנו בישראל עוד 1,044 נשאי קורונה חדשים. מספר החולים הפעילים עומד נכון להערב על 35,982 בני אדם. 310 חולים במצב קשה ו-96 מונשמים | כמות הבדיקות נמוכה יחסית

נגיף הקורונה בישראל: 310 חולים במצב קשה
מתפללים בציון הרשב"י בעידן הקורונה צילום: דוד כהן, פלאש 90

התפשטות הקורונה בישראל: מגיפת הקורונה ממשיכה להכות בישראל, ואתמול אובחנו 1,044 נדבקים מאומתים חדשים בנגיף הקורונה - כך עולה מנתוני משרד הבריאות המתפרסמים הערב (שני). את המספר הנמוך באופן יחסי אפשר לשייך למספר הבדיקות הנמוך - סך הכל 12,127 תוצאות בדיקות שהתקבלו. מספר הבדיקות מהווה כמחצית מהמספר היומי מאז תחילת חודש יולי.

מהנתונים עולה כי מספר החולים הפעילים הוא 35,982, מתוכם 310 חולים שמצבם מוגדר קשה ו-96 מונשמים. עד כה נפטרו 474 חולים במצטבר מפרוץ המגפה. מספר החולים המאומתים הכולל עומד על 63,581 חולים.

מוקדם יותר היום אמר ד"ר אורי גלנטה, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ קורונה בבית החולים סורוקה בבאר שבע כי "בחודש וחצי האחרונים אנו חווים בביה"ח עליה מתמדת במספר החולים ובהגדלה של מיטות האשפוז של חולי קורונה. רואים עליה במספר מטופלים צעירים יותר מהגל הקודם, ובחולים קשים יותר. בהשוואה לחודשים מרץ-אפריל, בית החולים עובד כיום בפעילות מלאה יחד עם טיפול בחולי קורונה, מה שמייצר עומס גדול יותר על המערכת".

בתוך כך, במטרה להלחם בהתפשטות הנגיף, משרד הבריאות השיק הערב את יישומון 'המגן 2' המתריע בפני המשתמשים על חשיפה אפשרית לחולה קורונה מאומת.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}