י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"פשע מאורגן"

צפו: תחנת המשטרה נסגרה לאחר שהתברר שהשוטרים סוחרים בסמים

תחנת המשטרה בפירנצה שבאיטליה נסגרה בעקבות כך שהשוטרים סחרו בסמים • התובעת הראשית של המדינה השוותה את מה שהתרחש בתחנה לארגון פשע מאורגן • "בנינו פירמידה, אנחנו עומדים בראש, לא יתפסו אותנו"

צפו: תחנת המשטרה נסגרה לאחר שהתברר שהשוטרים סוחרים בסמים
השוטרים החשודים צילום: צילום מסך

תחנת המשטרה בפירנצה שבאיטליה נסגרה לאחר שנתגלה כי שוטרי התחנה סחרו בסמים והיו מעורבים באירועים של איומים ותקיפה.

פירנצה נמצאת באזור הצפוני של מחוז אמיליה רומאניה, וסבלה משיעורים הגבוהים ביותר באיטליה של מתים. במהלך הסגר שהוטל על העיר שוטרי המשטרה העבירו סמים בין הסוחרים ללקוחות. התובעת הראשית של המדינה השוותה את מה שהתרחש בתחנה לארגון פשע מאורגן. לדבריה, חשודים שהובאו לחקירה עונו. תמונה אחת שפורסמה לתקשורת הראתה עצור באזיקים ורגליו יחפות, תוך שאפו מדמם.

השוטרים שסחרו בסמים

על פי האזנות סתר, חבר אחד מהקבוצה נשמע אומר שהם לעולם לא יתפסו. "בנינו פירמידה, אנחנו עומדים בראש, לא יתפסו אותנו". התובע אמר כי הם חשודים בסחר בסמים, בקבלת רכוש גנוב, סחיטה, מעצר בלתי חוקי, מעילה והתעללות בתפקיד. במהלך החקירה התגלו וילות עם בריכות שחייה, כלי רכב וחשבונות עו"ש מלאים בכסף. מהחקירות עולה כי רמת החיים שלהם היתה גבוהה מאד.

12 אנשים נחקרו, חמישה אנשים נעצרו ושישי נמצא במעצר בית. שר ההגנה האיטלקי אמר כי "הגילויים מכתימים את דמותם של 110,000 גברים ונשים שעשו כמיטב יכולתם מדי יום בכדי לקיים את ערכי המשטרה הצבאית".

 

איטליה משטרת איטליה פירנצה סחר בסמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}