י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

גאוני: בני הישיבה חגגו מסיבת סיום בדרייב-אין

בני ישיבת בני עקיבא בדרום מצאו דרך מקורית לחגוג את מסיבת הסיום על פי ההנחיות • כל משפחה קיבלה אל רכבה ערכה ובה כיבוד ושתיה ארוזים והשתתפו דרך אפליקציה בפעילות אינטרקטיבית וחווייתית שהוקרנה על גבי המסכים

גאוני: בני הישיבה חגגו מסיבת סיום בדרייב-אין
מסיבת הסיום בדרייב-אין צילום: דיאז אירועים

בישיבת בני עקיבא "הדרום" ברחובות החליטו על דרך יצירתית במיוחד לחגוג את סיום י"ב לתלמידים, כל תלמיד יחד עם משפחתו הגרעינית ברכב נפרד. כך עמדו בחניון עפר ענק, למעלה מ- 80 רכבים אל מול מסכי ענק בהם הוקרן טקס הסיום.

הכל פעל בסדר מופתי, אל המקום הגיעו הרכבים והכוונו על ידי סדרנים, במספר שורות ובצורה בה כולם יוכלו לצפות במתרחש. כל משפחה קיבלה אל רכבה ערכה ובה כיבוד ושתיה ארוזים והשתתפו דרך אפליקציה בפעילות אינטרקטיבית וחווייתית שהוקרנה על גבי המסכים.

בסיום דברי הברכה והפעילות התחרותית, נערך טקס הסיום. כל תלמיד י"ב יצא מהרכב לקבלת תעודת סיום ושי וחזר אל משפחתו שהמתינה בתוך הרכב.

ראש ישיבת בני עקיבא הדרום הרב דוד טברסקי בירך את התלמידים ואמר: "בדיוק כמו שאנחנו לא מוותרים על אף תלמיד במהלך שש השנים כך גם לא מוותרים על קיום מסיבת סיום מכובדת עבורם. היה ברור לנו שנמצא את הדרך היצירתית לקיים את המסיבה למרות אתגרי הקורונה"

קורונה בני עקיבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}