י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ל'מורעב' נולד אח; 3 מאחיו הוברחו ללונדון

שלושת ילדיה של האם החשודה בהרעבה, הוטסו ללונדון, בדרכונים בריטיים, שם ישהו בבית סבם • הערֵבים לשחרור האם זומנו לחקירה • הפרקליטות: לא הודיעו לנו. הערֵבים מחויבים בכך • פרסום ראשון

משפחת האם. צילום ארכיון
משפחת האם. צילום ארכיון

שמחה כפולה במשפחת האם החשודה בהרעבת בנה הפעוט: לאחר חודשים סוערים ומורטי עצבים שעברו על י', האם המפורסמת משכונת מאה שערים בירושלים - נולד לה היום בן במזל טוב.

אחיו הקטן של ח', הוא הילד השישי במשפחה. הוא נולד ביום חמישי בשעת ערב, בבית החולים ביקור חולים בירושלים. עם לידתו, הועבר הרך הנולד לפגיית בית החולים.

מנהל בית החולים, פרופסור פולק, סיפר כי התינוק הועבר לפגייה בשל המצוקה בה היה שרוי - כתוצאה מהלחץ הנפשי שאימו היתה שרויה בו בחודשים האחרונים.

מצבו של התינוק טוב, והוא מצוי תחת השגחת צוות בית החולים.

לילה קודם לכן, הוברחו אחיו של הרך הנולד מהארץ, במבצע חשאי. הערבים שחתמו על שחרור האם מירושלים החשודה בהרעבת בנה, הוזמנו למסירת עדות בבית המשפט בירושלים, ביום א' הקרוב.

הסיבה לקריאה הפתאומית של הערבים טמונה במה שאירע אתמול (ד') בשעות הצהריים.

שלושה מילדיה של האם החשודה נסעו לנמל התעופה בן גוריון, משם המריאו לשדה התעופה היתרו שבלונדון, בדרכם לבית הסב – אבי האב, שם ישהו עד יעבור זעם המתקפה התקשורתית על המשפחה.

הנסיעה הפתאומית של הילדים, לא התקבלה בשביעות רצון בקרב החוקרים המשטרתיים המטפלים בפרשה, שזעמו על כך שלא קיבלו הודעה מוקדמת על נסיעת הילדים. אמנם, בעיה חוקית אין כאן, אך הזעם תועל לסעיף בו התחייבו הערבים לדווח על כל שינוי שיתבצע במשפחה.

מקורבים למשפחה אומרים ל'קול הציבור': "משרד הרווחה קיבל הודעה על נסיעת הילדים ללונדון, אך ככל הנראה הפרקליטות דורשת שלפני כל פעולה נודיע גם להם. זה לא מקובל עלינו".

וכך, לאחר שהילדים שוהים במקום מבטחים בלונדון, תעשה הפרקליטות מאמץ להוכיח כי הנסיעה הפתאומית, שלא תואמה עם הפרקליטות, היא צעד ראשון בהברחתה של האם, וכי יש חשש כי היא תדרוש את החרפת תנאי מעצר הבית ואת הגדלת הערבויות.

עורכי הדין המטפלים בפרשה, לא רואים בסיפור נקודת משבר. "בסך הכל הנסיעה היא חוקית. הילדים יצאו עם הדרכונים שלהם, ולא היה עליהם צו איסור יציאה. כל ניסון להפוך את יציאתם לאייטם תקשורתי, הוא המשך ההסתה המכוונת נגד האם ומשפחתה", אומר אחד מבני המשפחה.

לאתר 'בחדרי חרדים' נודע, כי הילדים יצאו דרכונים בריטים מהארץ, ולא עם הדרכונים הישראליים.

הפרקליטות דרשה הערב להוציא צו איסור יציאה מהארץ לילד ח. שאמו חשודה שהרעיבה אותו, מחשש שיבריחו גם אותו מהארץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}