י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

'טעמן' מחממת את המשרדים

חברת המזון 'טעמן' יצאה במהלך יח"צני מחודש מבית 'תוצאות אפקטיביות': דיילים הסתובבו ברחבי הארץ בקרב אנשי תקשורת והציעו את ארוחת הבריאות 'טעים ברגע'

'טעמן' מחממת את המשרדים

דיילים ממותגים של טעמן הסתובבו בין מערכות התקשורת החרדיים ברחבי הארץ, כשהם מציעים לעיתונאים ערכות טעימה והתנסות של ארוחת הבריאות הבלעדית 'טעים ברגע'.

ארוחה חמה, מזינה וטעימה, בכל מקום ובכל שעה. הערכה הייחודית חולקה לאנשי העיתונות בשעות הלחץ של הכנת הידיעות והכתבות השונות וזכו לתגובות נלהבות.

שלום חיים, מנכ"ל טעמן, מוסר כי הפעילות הייחודית מטמיעה את תודעת השירות של החברה המובילה את שוק המהדרין בישראל, כשה 'טעים ברגע' מהווה פריצת דרך בתחום המזון המהיר. כמו כן, הפעילות החדשה מסמלת את קו הפרסום והנראות התקשורתית של 'טעמן', המציגה חדשנות לצד שפה מותגית ברורה.

ארוחת בריאות של 'טעמן' הנה ארוחה מבושלת ומוכנה לאכילה גם ללא חימום.

הארוחה מכילה נתחים בטעם עוף עם אורז ב-4 טעמים שונים: נתחים בטעם עוף עם אורז, נתחים בקארי טיקה עם אורז, שווארמה צמחית עם אורז מוזהב, וגולש צמחי עם אורז ובצל. הסדרה החדשה ארוזה במגשית עמידה במיקרוגל ומצטיינת בחיי מדף ארוכים ללא קירור.

'טעים ברגע' מצוינת חמה במיקרוגל, מחוממת במים חמים, ומומלצת בחום גם ללא חימום. 'טעים ברגע' משווקת ברשתות השיווק המובחרות בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}