י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

בפעם ה- 11 ברציפות: ביתר עילית

ביתר עילית זכתה בחמישה כוכבי יופי של 'המועצה לישראל יפה', במסגרת התחרות השנתית 'קריה יפה בישראל יפה' לשנת 2009 • ראש העיר: הזכייה - של התושבים ועובדי המועצה המסורים

ראש העיר מאיר רובינשטיין עם השר אלי ישי. צילום :א. אייזנבאך
ראש העיר מאיר רובינשטיין עם השר אלי ישי. צילום :א. אייזנבאך

בפעם ה-11 ברציפות זוכה העיר ביתר עילית בחמישה כוכבי יופי של 'המועצה לישראל יפה', במסגרת התחרות השנתית 'קריה יפה בישראל יפה' לשנת 2009.

חמשת כוכבי היופי הוענקו לעיר ביתר עילית, כאות הערכה ועידוד על מאמציה המיוחדים של העירייה בטיפוח איכות החיים, הסביבה והאסתטיקה של העיר הכוללים: טיפוח גנים ציבוריים, תחזוקה וניקיון מתקני המשחקים, טיפוח, שיפור ותחזוקת ריהוט ותאורת הרחוב. עיצוב וטיפוח הכניסה לעיר וטיפוח הגינון ואחזקת הניקיון במתחמי השכונות. בהחלטתה ציינה ועדת השיפוט את מאמציה הכבירים ופעילותה של עיריית ביתר עילית בשמירתה המוקפדת על חזותה וניקיונה המיוחד של העיר.

בטקס סיום התחרות שנערך במרכז 'וואהל' ברמת גן, העלו הדוברים על נס את החשיבות ותשומת הלב שמייחדות הרשויות המקומיות שזכו בתחרות לשמירת איכות הסביבה ואיכות החיים של התושבים.

את תעודת 'חמשת כוכבי היופי' לעיר ביתר עילית העניקו סגן ראש הממשלה ושר הפנים, אלי ישי, ומר אברהם כץ-עוז, יו"ר 'המועצה לישראל יפה' לראש העיר, מאיר רובינשטיין.

ראש העיר אמר לאחר קבלת האות: "חמשת הכוכבים שהוענקו לביתר עילית הם בראש וראשונה לתושבי העיר ולעובדי העירייה המסורים. זכינו בחמשת כוכבי היופי בדין וביושר. הוכח שוב כי הציבור התורני המאכלס את העיר ועובדי העירייה שותפים יחד בשמירה קפדנית על חזותה היפה של עיר התורה, ולכן אותות הוקרה אלה הם פרי עבודתם המשותפת משך שנים לשמירה וטיפוח של החזות מבחינת - תוכם כברם".

רובינשטיין הוסיף כי טיפוח העיר וניקיונה עומדים בדרגת עדיפות גבוהה במיוחד, הן אצל עובדי העירייה והן אצל תושבי המקום, השותפים יחד בשמירה קפדנית על חזותה היפה של עיר התורה והחסידות, ולכן היה זה צפוי וטבעי שהישוב יזכה באות ההוקרה. "קבלת האות מוכיחה, שוב ושוב, כי הציבור החרדי דואג לאיכות הסביבה ולסביבה ירוקה, נאה ונקיה, לא פחות ואולי יותר, מכל מגזר אחר בישראל".

רובינשטיין שיבח את מנכ"ל העירייה יהודה גרליץ, מחזיק תיק שפ"ע אורי הולצמן, מנהל אגף טכני מוטי זיידה, ומנהל מח' שפ"ע יוסי יונה, על עבודתם המסורה בטיפוחה של העיר בתנאי הבראה של העירייה, והבטיח להמשיך ולהקדיש מאמצים נוספים לגיוס המשאבים הנדרשים להגדלת נפח הפעילות ושימור הקיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}