י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מגעים עם אינטל? לא היו דברים מעולם

יו"ר הוועדה למען השבת הרב יוסף רוזנפלד הזים הערב את חרושת השמועות סביב נסיעת שליח מטעם הגרי"ש אלישיב לניהול מו"מ עם אינטל העולמית. נאמן בית הגרי"ש: "יש שליחות, אך יש חשש גדול לכשלון"

צילום עזרא לנדאו
צילום עזרא לנדאו

בעקבות הפרסומים היום בעיתון מעריב, לפיהם יצא הרב הלל וינברג לחו"ל כדי לשאת ולתת מטעם הגרי"ש אלישיב ומטעם הוועדה למען השבת, כדי לצמצם את חילולי השבת במפעלי אינטל בירושלים, הכחיש הרב רוזנפלד את קיום המגעים בחו"ל, ואומר כי המגעים מתקיימים בארץ בלבד, מול נציגי אינטל ישראל.

לשאלת מגיש המהדורה המרכזית מדוע יצא הרב הלל וינברג לחו"ל ענה כי הרב יצא מבית הגרי"ש אבל לא לשם ניהול מו"מ, אלא לצורך ניהול עניניו הפרטיים.

גורמים המקורבים לוועדה למען השבת אמרו היום ל'בחדרי חרדים' כי אכן יצאו פירסומים מיצדם על מגעים שמתקיימים עם אינטל העולמית, אך כל זה נועד כדי להפעיל ולגרום לחץ על החברה בישראל, כדי להאיץ את מסלול הדיונים, ולהגיע עם סיכומים כבר לשבת הקרובה.

אחד מנאמני ביתו של הגרי"ש אלישיב ששוחח עם אתר 'בחדרי חרדים', הזים את גרסת הרב רוזנפלד, ואמר כי יצא שליח מטעם בית הגרי"ש לשאת ולתת עם אינטל העולמית, אך סירב להרחיב בענין מחשש לכשלון השיחות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}