שטריימל.קום. • זה מה שאמרתם
מה חושב שר האוצר על הציבור החרדי? איזו התפתחות דרמטית צופה דודי זילברשלג? למה עבור בזק נחשב המגזר החרדי לאסטרטגי? ומה חושב אריה דרעי על המיתון? • ליאור וייץ ישב וליקט את משפטי המחץ מכנס שטריימל.קום
- ליאור וייץ
- כ"ד חשון התש"ע
- 1 תגובות
• "אני רואה חשיבות עצומה לכך, שרבים מהקהילה החרדית, גם נשים וגם גברים, נמצאים במעגל העבודה והיצירה במדינת ישראל. זהו אלמנט חיוני במאבק שלנו למען עתידה של מדינת ישראל". (יובל שטייניץ, שר האוצר) לחצו לצפיה
• "ציבור הנשים במגזר החרדי שיוצאות לעבוד כל הזמן נמצא במגמת עליה. וזה מה שמגדיל את כח הקניה של החדרים. כשמתפרנסים יותר – קונים יותר". (אריאל אטיאס, שר הבינוי והשיכון) לחצו לצפיה
• "היום כולם יודעים שהמגזר החרדי הוא מגזר שאפשר לשווק לו - מגזר עם חוסן, שלא מושפע ממיתון" (הרב אריה דרעי) לחצו לצפיה
• "עבור בזק, המגזר החרדי הוא אסטרטגי. הוא חדשן ומאמץ מהיר מאוד של טכנולוגיות חדשות. הפוך ממה שחושבים". (רן גוראון, סמנכ"ל שיווק, בזק) לחצו לצפיה
• "סלקום, היא החברה המובילה במגזר החרדי, עם 45 אחוז מנתח השוק בציבור זה!". (עדי כהן, סמנכ"ל שיווק, סלקום) לחצו לצפיה
• "השורה התחתונה היא להשקיע יותר במגזר החרדי ". (עמית לבני, סמנכ"ל שיווק, אל על) לחצו לצפיה
• "הציבור החרדי הוא היחיד שהמשיך בצריכה גם בתקופת המיתון". (רן דותן מנכ"ל נילסן ישראל) לחצו לצפיה
• "השוק החרדי מהווה מוקד לעניין רב של כל יצרן ומשווק. זהו שוק עתיד מתעצם" (אבי דגני, נשיא גיאוקטוגרפיה) לחצו לצפיה
• "החרדי החדש" הוא חרדי שיש לו זליגה מתמדת לאורח חיים מערבי וסגנון חיים מערבי. מדובר בהתפתחות דרמטית של ממש". (דודי זילברשלג, יועץ אסטרטגי) לחצו לצפיה
• "האוכלוסיה החרדית, היא ברובה אוכלוסיה צעירה וזוהי נקודת המפתח לכל אנשי השיווק". (פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל) לחצו לצפיה
• "השפעת האינטרנט וחדירתו לעולם החרדי באה לידי ביטוי בצורה חזקה מאוד. זו פריצת דרך". (שי הורוויץ, מנכ"ל פרסום נטו) לחצו לצפיה
• "בחדרי חרדים הוא המקום העצבני ביותר ברשת". (קובי אריאלי, עיתונאי ואיש תקשורת) לחצו לצפיה
• "אין כתב לעניני דתיים שלא יושב על פורום של 'בחדרי' ולוקח מהם אייטם" (מאיר גל, מנכ"ל פרסום גל-אורן) לחצו לצפיה
• "ציבור הנשים במגזר החרדי שיוצאות לעבוד כל הזמן נמצא במגמת עליה. וזה מה שמגדיל את כח הקניה של החדרים. כשמתפרנסים יותר – קונים יותר". (אריאל אטיאס, שר הבינוי והשיכון) לחצו לצפיה
• "היום כולם יודעים שהמגזר החרדי הוא מגזר שאפשר לשווק לו - מגזר עם חוסן, שלא מושפע ממיתון" (הרב אריה דרעי) לחצו לצפיה
• "עבור בזק, המגזר החרדי הוא אסטרטגי. הוא חדשן ומאמץ מהיר מאוד של טכנולוגיות חדשות. הפוך ממה שחושבים". (רן גוראון, סמנכ"ל שיווק, בזק) לחצו לצפיה
• "סלקום, היא החברה המובילה במגזר החרדי, עם 45 אחוז מנתח השוק בציבור זה!". (עדי כהן, סמנכ"ל שיווק, סלקום) לחצו לצפיה
• "השורה התחתונה היא להשקיע יותר במגזר החרדי ". (עמית לבני, סמנכ"ל שיווק, אל על) לחצו לצפיה
• "הציבור החרדי הוא היחיד שהמשיך בצריכה גם בתקופת המיתון". (רן דותן מנכ"ל נילסן ישראל) לחצו לצפיה
• "השוק החרדי מהווה מוקד לעניין רב של כל יצרן ומשווק. זהו שוק עתיד מתעצם" (אבי דגני, נשיא גיאוקטוגרפיה) לחצו לצפיה
• "החרדי החדש" הוא חרדי שיש לו זליגה מתמדת לאורח חיים מערבי וסגנון חיים מערבי. מדובר בהתפתחות דרמטית של ממש". (דודי זילברשלג, יועץ אסטרטגי) לחצו לצפיה
• "האוכלוסיה החרדית, היא ברובה אוכלוסיה צעירה וזוהי נקודת המפתח לכל אנשי השיווק". (פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל) לחצו לצפיה
• "השפעת האינטרנט וחדירתו לעולם החרדי באה לידי ביטוי בצורה חזקה מאוד. זו פריצת דרך". (שי הורוויץ, מנכ"ל פרסום נטו) לחצו לצפיה
• "בחדרי חרדים הוא המקום העצבני ביותר ברשת". (קובי אריאלי, עיתונאי ואיש תקשורת) לחצו לצפיה
• "אין כתב לעניני דתיים שלא יושב על פורום של 'בחדרי' ולוקח מהם אייטם" (מאיר גל, מנכ"ל פרסום גל-אורן) לחצו לצפיה
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות