י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הסלמה ביחסים: קשש פוטר ממד"א

חזית נוספת נפתחה במערכת היחסים העכורה בין מד"א לארגוני ההצלה: זאב קשש, שהתראיין ברדיו 'קול ברמה' על חילולי השבת של מד"א, פוטר מידית. דובר מד"א: "הוא השתלח בצורה חסרת רסן"

זאב קשש בדיון בוועדת הכספים. צילום: בחדרי חרדים
זאב קשש בדיון בוועדת הכספים. צילום: בחדרי חרדים

האם ארגון מד"א החליט להחריף את המאבק בארגוני ההצלה החרדים בפרט ובציבור החרדי בכלל?. אתמול (ב') התראיין מתנדב ארגון מד"א זאב קשש לרדיו 'קול ברמה' על שערוריית גיוס המתנדבים החרדים לתאונה המזעזעת, שארעה בשבת שעברה בירדן.

הפרשייה שסוקרה בהרחבה באתר 'בחדרי חרדים' גרמה לזעזוע רב בקרב המתנדבים. הגיוס המיותר של המתנדבים בעיצומה של שבת קודש, גרמה למשבר אמון חריף בין המתנדבים לארגון, שנמצא בחודשים האחרונים בעימות מתמיד עם עמותות החסד החרדיות.

מתנדב מד"א זאב קשש, עלה ל'מהדורה המרכזית' ברדיו 'קול ברמה', ודיבר על העוול שנגרם למתנדבים החרדים, שחיללו את השבת ללא צורך.

נראה לכם לגיטימי? אז זה, שלטענת ראשי מד"א הראיון מצדיק פיטורין מידיים של קשש, ולקיחת כל הציוד שניתן לו לצורך הצלת חיים. דומה שקברניטי מד"א שמו לעצמם מטרה להתנגח כמה שיותר בציבור החרדי ובנציגיו, והללו עושים זאת בהצלחה מרובה.

תגובת דובר מד"א מרחב ירושלים דני רוטנברג: "מתנדב מד"א זאב קשש שהתראיין לאחרונה למספר כלי תקשורת שלא באישור דובר מד"א, כמתחייב מהנהלים, זומן הערב למשרדו של מנהל מד"א מרחב י-ם רונן בשארי, כדי לתת הסבר על מעשיו, משלא ניתנו הסברים ראויים ועניניים, והשתלחותו חסרת הרסן בכלי התקשורת נגד תיפקודו המבצעי של מנהל המרחב באירוע שאירע בשבת בו נפצעו תיירים ישראלים בירדן, החליט מנהל המרחב להשהותו מכל פעילות מבצעית במד"א, עד לקיומה של וועדת משמעת שתדון בענינו".

בשיחות שערכנו שלא לציטוט עם בכירים במד"א הם אמרו: "פקעה סבלנתונו. אנחנו מחזיקים בארגון חפרפרות חרדיות שעושים הכל על מנת להתנגח בארגון בו הם מתנדבים. מי שיש לו טענות כה קשות, מוטב שימצא לעצמו מסגרות אחרות".

זאב קשש וצוות ההנהלה של "איחוד הצלה" לא רצו להגיב לידיעה, אך נמסר כי הענין בטיפולו המסור של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}