י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ישראל חושפת: כך קרה הנס • וידאו ותמונות

טילים ופצצות מכל הסוגים, נתפסו בתוך האונייה 'פרנקופ', במרחק של 160 ק"מ מקו החוף הישראלי. כוחות קומנדו ימי של שייטת 13 החרימו את האונייה • ישראל החליטה לפרסם את התיעודים, לצורכי הסברה

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

אחד הניסים הגדולים קרו בשבוע שעבר לעם היושב בציון. אבל את הציבור, בעולם ואף בישראל, מעסיקים נושאים אחרים. במרחק של 160 ק"מ מקו החוף הישראלי, קרה הנס הגדול, ומצבורי נשק בכמויות עצומות, מכל המינים והסוגים, נתפסו, והוחרמו במהלך השתלטות מתוחכם של הקומנדו הימי.

מדינת ישראל, המתמודדת עם עולם עויין, דו"חות מלחמה מפלילים ואו"ם שאינו חדל מלגנות ולהאשים בפשעי מלחמה - קיוותה שהחשיפה הדרמטית תסייע לפעילות ההסברה בעולם.

אבל התקווה הזאת התבדתה. העולם נותר עסוק בשלו.

לכן, החליטה ישראל לחשוף את הסרט המלא, המתעד את הליכי לכידת המפלצת המשייטת, החל מרגע ההשתלטות של אנשי הקומדו הימי של שייטת 13, בסיוע סולמות וחבלים - ועד להכנסתה אל שטח ישראל, דרך נמל אשדוד.

בסרט, ניתן לראות את חיילי יחידת יהלו"ם כשהם פותחים את המכולות שנשאה האונייה, RANCOP שמה,ותופסים את מצבור הפצצות והטילים האצורים בתוך המכולות.

לאחר שהאונייה רוקנה מכל אמצעי הלחימה שהיו בה, שוחררה האונייה לדרכה, ועגנה בנמל ביירות.

קצינים מיוניפי"ל וחיילי צבא לבנון, המתינו לאונייה FRANCOP מראש, ועצרו את צוות האונייה ואת הקברניט, לצורך חקירות. בנוסף לכך, ערכו חבלנים של האו"ם וצבא לבנון סריקה מדוקדקת באונייה.

בישראל מקווים, ששחרור הסרט לרשתות התקשורת בעולם, יבצע את מלאכת ההסברה וייטיב עם תדמיתה הגרועה של ישראל בעולם.































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}