י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ביתו של האדמו"ר מגור באיטליה • בלעדי

הדינר של 'איחוד מוסדות גור' באיטליה יחל מחר. האדמו"ר יצא בשעות אחר הצהריים, וישהה באיטליה עד מוצאי שבת • לידי 'בחדרי חרדים' הגיעו תמונות מתוך הבית האיטלקי בו ישהה האדמו"ר

בית האדמו''ר באיטליה, בסמיכות למלון. צילום בלעדי: בחדרי חרדים
בית האדמו''ר באיטליה, בסמיכות למלון. צילום בלעדי: בחדרי חרדים

מחר (ה') בשעות אחר הצהריים המאוחרות יעלה האדמו"ר מגור על מטוס שייקח אותו ל'דינר' המיוחד אותו עורך 'איחוד מוסדות גור' באיטליה.

הנסיעה תוכננה מראש קצת אחרת. האדמו"ר שנסע לארצות הברית, התעתד ליסוע למסע חיזוק במדינות אירופאיות, ומשם להמשיך ישירות לדינר של המוסדות באיטליה. אלא שבמהלך ביקרורו בארצות הברית התאשפזה רעיתו הרבנית מגור, והאדמו"ר החליט לחזור לארץ.

כאמור, מחר הוא יעלה על מטוס בדרכו לאיטליה. 'איחוד מוסדות גור' שכר מלון איטלקי מיוחד לצורך שיכון עשרות הנדיבים המתכוננים להשתתף בכנס. ה'איחוד' שידוע בהפקות המיוחדות אותם הוא עורך לטובת הנגידים, לא מתכונן לחסוך במאמצים גם הפעם. ועדת היגוי מיוחדת עומלת שבועות ארוכים על תכנון הדינר, שכמסורת בית גור, ייתן רוחניות מיוחדת לצד גשמיות מורחבת.

האדמו"ר עצמו צפוי להתפלל במהלך השבת יחד עם החסידים, וב'איחוד' שכרו בית מיוחד בו ישהה האדמו"ר במהלך ימי ה'דינר'. הבית שנמצא בסמיכות למלון, הוכשר במיוחד לצרכיו של האדמו"ר.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיעו תמונות מהבית שנשכר לצורך שהותו של האדמו"ר. הבית ספרטני, ואין בו הדר מיוחד. בבית שלושה חדרים הכוללים: חדר שינה, סלון, וחדר קבלת קהל. בימים האחרונים סידר צוות מיוחד את הבית בכדי שיתאים לשהותו של האדמו"ר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}