י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

אדמו"ר מזוועהיל-ארה"ב מגיע ארצה לחתונת צאנז

האדמו"ר מגיע, יחד עם פמליית מקורבים וחסידים, לרגל חתונת בן גיסו, האדמו"ר מצאנז, שתתקיים ביום ד' בקרית צאנז בנתניה. במרכז ביקורו תעמוד 'שבת ההתכנסות' בראשותו, בשבת 'חיי שרה', במירון

אדמו"ר מזוועהיל-ארה"ב
אדמו"ר מזוועהיל-ארה"ב


שמחה והתרגשות רבה בקרב חסידי האדמו"ר מזוועהיל מארה"ב, עם הגעתו לביקור קצר בארץ, יחד עם פמליית מקורבים וחסידים, לרגל חתונת בן גיסו, האדמו"ר מצאנז, שתתקיים ביום ד' בקרית צאנז בנתניה.

האדמו"ר, שהוא חתנו הגדול של האדמו"ר מצאנז בעל ה'שפע חיים' זי"ע ונודע בגאונותו המופלאה וצדקותו הגדולה, מנהיג את קהילת צאנז שביוניאן-סיטי שבניו-ג'רסי, זה עשרות בשנים.

תחת שרביטו מתנהלים במקום רשת גדולה של מוסדות: ישיבה, כולל ש"ס, כולל מצויינים, תלמוד תורה, בי"ס לבנות, ורבים המשחרים לפתחו ונהנים ממנו עצה ותושיה.

האדמו"ר מגיע ארצה לפאר בהשתתפותו את השמחה הגדולה במעון קדשו של גיסו האדמו"ר מצאנז, עם נישואי בנו הצעיר.

ביום רביעי בשבוע הבא, כ"ד במרחשון, יעלה האדמו"ר לירושלים, לפקוד את ציון קדשו של זקינו הצדיק הקדוש האדמו"ר רבי גדליה משה מזוועהיל זי"ע, בנו של הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זי"ע, שביום זה ימלאו ששים שנה להסתלקותו בשנת תש"י.

במהלך ביקורו בארץ ישהה גם בקהילתו ובבית מדרשו בשכונת רמת שלמה בירושלים. במרכז הביקור תעמוד 'שבת ההתכנסות' בראשותו, שתתקיים בשבת 'חיי שרה', במירון, כשרבים מתעתדים לשבות במחיצתו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}