י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

זוהה סופית: 'מת המצווה' - משה דימנט ז"ל

פעילות של זק"א הובילה לזיהוי סופי של 'מת המצווה', שהתמוטט במקווה של ה'שטיבלאך' במאה שערים, ונקבר לפני יותר מחודש בהר הזיתים, כשהוא בלתי מזוהה. זק"א: בדיקות ה-DNA הוכיחו סופית

משה דימנט ז"ל בבית החולים
משה דימנט ז"ל בבית החולים

לאחר פעילות מאומצת של ארגון זק"א, זוהה באופן סופי 'מת המצווה' שנקבר לפני יותר מחודש בהר הזיתים, כשהוא בלתי מזוהה. שמו של האיש: משה דימנט ז"ל, תושב שכונת כנסת בירושלים.

הזיהוי התבצע בעקבות תלונה שהגישו בני המשפחה על היעדרו של קרוב משפחתם.

כזכור, בתחילת חודש אלול התמוטט אדם מבוגר במקווה של ה'שטיבלאך' בשכונת מאה שערים בירושלים. הוא פונה על-ידי צוותי הצלה, כשהוא במצב קשה, לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, שם היה מאושפז - בתור אלמוני - במשך כשלושה שבועות, עד שנפטר.

ארגון זק"א פרסם מודעות עם תמונתו, בכדי לאתר את בני משפחתו. למרות כל הניסיונות לעלות על זהותו, המאמצים לא נשאו פרי, והוחלט להביאו לקבורה.

ביום ו' תשרי הוא נקבר בבית העלמין בהר הזיתים.

ההתפתחות בפרשה התרחשה לפני כשלושה שבועות.

בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים', מספר בן ציון אוירינג, מפקד זק"א ירושלים: "לאחר מאמצים וחיפושים, פירסום תמונות, הודעות בעיתונות, לפני כשלושה שבועות הגיע קרוב משפחה, וסיפר כי נעדר קרוב משפחתו, אדם גלמוד, שלא ממש תיקשר עם אנשים. הם התלוננו במשטרה על העדרותו, ופנו גם אלי.

"לאחר תיחקור, הם תיארו לי אותו, ואף הביאו לי תמונה. התמונה לא הייתה ברורה. יש לו רק אח אחד בארץ. לקחו ממנו dna ולפני שעה קלה קיבלתי את האישור, כי לפי הבדיקות אכן מדובר בו, וכי מת המצווה הוא משה דימנט ז"ל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}