י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

נקמת ילד קטן לא ברא השטן • גלריה

כשהוא חמוש בחיוך ובהצהרה שאינו מאמין במשטרה, התייצב אליאור חן לדיון בהארכת מעצרו: "את חפותי אוכיח בבית המשפט". המשטרה: "חשוד בנסיון לרצח". אימו: "תהיה חזק כמו שחינכתי אותך"

בבית המשפט, צילום: פיני רוזן
בבית המשפט, צילום: פיני רוזן

לאחר שנחקר, מאז נחת אתמול בצהריים בישראל, הובא הבוקר (ה') אליאור חן לדיון ראשון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים. במהלך הדיון התברר כי המשטרה מייחסת לו חשד לניסיון לרצח, והגישה לבית המשפט ראיות לכאורה התומכות בסעיף זה.

אליאור חן, שחייך מאוזן לאוזן לפני הדיון, 
אמר: "ללא ספק נעשה לי עוול". במהלך הדיון על הארכת מעצרו, אמר חן כי יוכיח את חפותו בבית המשפט. 

נציג המשטרה אמר בדיון כי לחן מיוחס חשד לניסיון רצח, התעללות ותקיפה שגרמה לחבלות חמורות. אביו של חן, יעקב, אמר כי הוא חש הקלה מכך שבנו חזר לארץ. "אני מאחל רפואה שלמה לילדים שנפגעו, אך  לבני לא היה קשר למעשים. אני מאמין במשפט צדק ואני לא מאמין במשטרה. הכול יהיה טוב בסוף".

אתמול (ד'), שנה וחצי לאחר שנחשפה פרשת ההתעללות החמורה והוא נמלט לברזיל, הוסגר אליאור חן לישראל והועבר למעצר. על פי החשד, חן, ששימש 'רב', שידל קבוצה מתלמידיו לבצע שורה של מעשי התעללות בשני ילדים בני משפחה אחת, בני שלוש וחצי וחמש וחצי על מנת לבצע "תיקונים" בנפשם.  

המשטרה מייחסת לחן "מעורבות אישית בפגיעה בילדי המשפחה ובאם". סנגורו של חן, עו"ד אריאל עטרי, אמר כי חן מתכוון לשמור על זכות השתיקה בחקירותיו, וימסור גרסה מלאה רק בבית המשפט, מכיוון שאין לו אמון במשטרת ישראל.

קודם לדיון לא הפסיק חן לחייך, ישב והתייעץ עם עורך דינו. משפחתו הגיעה לתמוך בו, ואמו ויויאן אמרה: "הבן שלי זכאי, יש בית משפט שיחליט. בעזרת השם, אתה תהיה חזק כמו שחינכתי אותך".























































 




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}