תוצאות אפקטיביות בשפע שוק • חשיפה
עוד צעד בשיקום יחסיה הטעונים של רשת 'שפע שוק' עם המגזר החרדי: הנהלת הרשת החליטה להתקשר עם משרד הפרסום החרדי 'תוצאות אפקטיביות', בבעלותו של שעיה איצקוביץ, למטרות פרסום ויח"צ
- שי איזנברג, בחדרי חרדים
- י' חשון התש"ע
- 17 תגובות
רשת 'שפע שוק', שעמדה בשנים האחרונות במוקד של סכסוך עם הציבור החרדי על רקע חילולי השבת בסניפי am:pm הקשורים לאותה רשת - עושה היום צעד נוסף בדרך לשיקום יחסיה הטעונים עם הציבור החרדי:
הנהלת הרשת החליטה להתקשר עם משרד הפרסום החרדי 'תוצאות אפקטיביות', שבבעלות שעיה איצקוביץ', עבור שירותי פרסום ויח"צ.
מהלך זה מצטרף לשינויים שבוצעו ברשת לאחרונה, ביניהם בחירתו של חבר מועצת העיר ירושלים מטעם דגל התורה, ישראל קלרמן, כמנהל הרשת.
רשת 'שפע שוק' פרוסה בערים: ירושלים, בני ברק, מודיעין עילית, בית שמש, אלעד, ביתר עילית וערים נוספות.
הרשת הביאה בשורה חדשה בתרבות הקניות החרדית, עם השקת המותג 'שפע שוק' שזכה להצלחה בזכות מגוון המוצרים הייחודי, מגוון הכשרויות, חווית הקנייה והחיבור לקהילה החרדית.
'תוצאות אפקטיביות' מחזיקה בתיקי הפרסום ויחסי הציבור של מגוון חברות מובילות במשק כמו: מגדל, איטונג, תדהר, פזגז ושילב.
לא נתקבלה תגובת משרד הפרסום.
הנהלת הרשת החליטה להתקשר עם משרד הפרסום החרדי 'תוצאות אפקטיביות', שבבעלות שעיה איצקוביץ', עבור שירותי פרסום ויח"צ.
מהלך זה מצטרף לשינויים שבוצעו ברשת לאחרונה, ביניהם בחירתו של חבר מועצת העיר ירושלים מטעם דגל התורה, ישראל קלרמן, כמנהל הרשת.
רשת 'שפע שוק' פרוסה בערים: ירושלים, בני ברק, מודיעין עילית, בית שמש, אלעד, ביתר עילית וערים נוספות.
הרשת הביאה בשורה חדשה בתרבות הקניות החרדית, עם השקת המותג 'שפע שוק' שזכה להצלחה בזכות מגוון המוצרים הייחודי, מגוון הכשרויות, חווית הקנייה והחיבור לקהילה החרדית.
'תוצאות אפקטיביות' מחזיקה בתיקי הפרסום ויחסי הציבור של מגוון חברות מובילות במשק כמו: מגדל, איטונג, תדהר, פזגז ושילב.
לא נתקבלה תגובת משרד הפרסום.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות