י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

פעוט חרדי נדרס בטעות על ידי אביו

אשדוד: פעוט בן שנתיים נדרס בשוגג על ידי אביו. התאונה אירעה כאשר האב הוריד את אשתו מהרכב, והחל בנסיעה לאחור. כונני הצלה טיפלו בילד ופינו אותו לבית החולים • תמונות מהזירה

תמונות מזירת התאונה: איחוד הצלה
תמונות מזירת התאונה: איחוד הצלה

פעוט חרדי כבן שנתיים, נפצע באורח קשה בתאונת דרכים ברחוב רשב"י בעיר אשדוד.

האב, כבן 23, הגיע לחניה הסמוכה לביתו ברחוב רשב"י שברובע ז,' במטרה להוריד את אשתו ואת הפעוט מהרכב המסחרי בו נהג. הוא ראה את אשתו יורדת מהרכב ומתרחקת, וסבר לתומו שהילד ירד יחד עם אמו.

הוא החל בנסיעה לאחור עם הרכב המסחרי, ואז שמע צרחה מכיוונה של אשתו. הצרחה גרמה לו לעצור מידית את רכבו. אשתו רצה במהירות לעבר הרכב כשהיא מביטה בכאב לב בבנה המדמם על הארץ. האב חסר האונים, הזעיק מיידית את כוחות ההצלה.

אברהם פורגס, מתנדב 'איחוד הצלה', מספר לאתר 'בחדרי חרדים', את המחזה הנורא שראו עיניו: "כקיבלתי את הקריאה, הגעתי מיידית למקום התאונה, יחד עם עוד 2 כונני הצלה. ראיתי את הילד כשהוא שותת דם. מיד התחלנו לחבוש אותו, לסייע לו עם חמצן, כשהורי הילד לא זזים מהמקום, והם דואגים ומתפללים לבריאות הילד".

זכי הלר, דובר מבצעי של מד"א, סיפר: "על פי עדי ראייה, הפעוט חמק מידיה של אימו ורץ לעבר החלק האחורי של הרכב שבה נהג אביו, תוך כדי שהוא נוסע לאחור. הפעוט טופל בידי צוות טיפול נמרץ של מד"א כשהוא במצב בינוני עד קשה ובהכרה מלאה. הוא סובל מפגיעה רב מערכתית, בין היתר בראש ובגפיים ופונה בליווי אימו לבית החולים שיבא בתל השומר".

כאמור, לאחר טיפול ראשוני שקיבל הילד במקום, הוא פונה באמבולנס למרכז הרפואי שיבא בתל השומר, כשמצבו קשה.

ראש מדור תאונות דרכים במחוז לכיש ובוחני משטרת לכיש, נמצאים במקום וחוקרים את נסיבות התאונה.

מבית החולים התקבלה הידיעה, כי מצבו של הילד משתפר ב"ה.

נא להמשיך ולעורר רחמי שמים, לרפואתו של הילד נפתלי צבי בן נחמה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}