י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

יואליש יקמב"ץ בנחלים • תמונות בלעדיות

קמב"ץ העדה החרדית, שנעצר בחשד לתקיפת אשה חרדית בחול המועד, שוחרר ממעצר, והורחק מירושלים ל-12 יום. פרקליטו אומר ל'בחדרי חרדים': "למשטרה אין ראיות. נבדוק איך להקל את התנאים"

יואליש יקמב"ץ בנחלים • תמונות בלעדיות
פיני רוזן

פעילות מאסיבית של עסקני מאה שערים, שהשכימו היום באופן חריג בכדי לטפל בפרשת מעצרו של קמב"צם יואליש קרויס, הביאה בסופו של יום לתוצאות המקוות. קרויס שוחרר ממעצר בשעה 14:00 בצהריים, אך הוא חוייב להתרחק מהעיר למשך 12 יום, במהלכם לא יוכל להתקרב לירושלים בכלל ולמאה שערים בפרט.

לטענת המשטרה, הצעד נועד לצורך השלמת הליכי חקירה, אך בסביבתו של קרויס טוענים שהמשטרה יצאה בסיפור זה כשידה על התחתונה, וכי הרחקתו של קרויס נובעת מאמצעים טקטיים של הצגת ניצחון-פירוס למשטרה.

קרויס, ששהה במהלך הלילה בתא מעצר במגרש הרוסים, הגיע הבוקר לחדר המעצרים בבית משפט השלום בירושלים, על מנת להשתתף בדיון להארכת מעצרו. הדיון נדחה, כשלבסוף הגיעו הצדדים להסכמה על שחרורו, והרחקתו מירושלים ל–12 יום.

אתמול (א') בשעות הצהריים, נעצר קרויס לחקירה בת 10 שעות, כשלאחריה נעצר, בחשד לתקיפת אשה חרדית בימי חול המועד. אתר 'בחדרי חרדים' חשף אתמול, כי מעצרו נערך לאחר שהאשה שתקף על פי החשד, זיהתה אותו באמצעות התחקיר שבוצע בערוץ 10 על חסידות תולדות אהרון.

עורך דינו של יואליש קרויס, צחי סנדומרסיקי, אומר ל'בחדרי חרדים': "המשטרה הגיעה איתם להסכמים, ולכן הדיון להארכת המעצר בוטל. הוא הורחק מהעיר, ובהמשך נבדוק איך להקל עליו את התנאים.

"הראיות של המשטרה אינן חד משמעיות", אומר פרקליטו של קרויס. "הוא מכחיש את הכל. המתלוננת אומרת שזה או הוא או מיישהו אחר. המשטרה החליטה להיטפל אליו ללא כל סיבה. אי אפשר לעצור אדם על סמך עדות שאומרת: שזה או יואליש קרויס או שזה אדם אחר"

קרויס, שהורחק מירושלים, הודיע למשטרה כי ישהה בימים הקרובים בישוב הדתי 'נחלים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}