י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ח"כ בן ארי נגד הסוס של מוחמד

על רקע המהומות בירושלים תוקף ח"כ מיכאל בן ארי את "השקר המוסלמי" ואת "הסוס הדמיוני של מוחמד". ח"כ אסענא: "בן ארי מופרע. חובש כיפה בלי אלוהים ומדבר בצורה חזירית"

ח"כ בן ארי (שני משמאל) עם ראשי איחוד הצלה
ח"כ בן ארי (שני משמאל) עם ראשי איחוד הצלה




מלחמת דתות? על רקע המתיחות בירושלים עלולים דברים שאמר הבוקר ח"כ מיכאל בן ארי להצית ולהרחיב את המהומות גם מעבר לעיר הבירה. בראיון לתוכנית "חדשות לבקרים" עם גלעד כהן ב'רדיו קול ברמה' התעמת ח"כ בן ארי עם ח"כ טאלב אסענא - דיון שהתפתח לכדי מאבק על רקע דתי.

במהלך העימות התייחס בן ארי לנושא החפירות מתחת להר ותקף את האסלאם: "החפירות שנעשות בעיר דוד במרחק 400 מטר מהר הבית זה מערער את אלאקצה - כי מה שמוצאים בחפירות הוא שירושלים מאז ומעולם שייכת למלכי בית ישראל, לדוד המלך, לחיזקיהו המלך, את השורשים שלנו ולא מוצאים את מוחמד - לא מוצאים שום דבר ממוחמד. זה מערער את אל אקצה, את השקר המוסלמי, ולכן הם נגד החפירות".

בן ארי הוסיף: "לא חשוב מה נעשה, ברגע שניסוג לאחור אנחנו מסיתים עלינו את העולם הערבי - עושה צעד אחור, האריות האלה, השועלים פוערים את הפה ומתנפלים עליך. ב-96 נפתחה מנהרת הכותל והתחילה אינתיפאדה גדולה. שאלו את הערבים למה? אמר אל בוראק, הסוס הדמיוני של מוחמד, הוא שקשר את הסוס בכותל לאחר מכן הוא עף דרך מנהרות הכותל, לכן גם זה שייך לנו... אני אומר טאלב אסענע לא מעניין אותי.. ברגע שניסוג מהר הבית, מהליבה של עם ישראל, לא יישאר לנו כלום. הם אומרים בפה מלא.. תקשיב להם."

ח"כ אסענא הגיב ואמר: "בן ארי הוא חובש כיפה, אבל אין לו שום אלוהים בלב. הוא מדבר בצורה חזירית נגד הנביא מוחמד ונגד אלוהים. אלוהים נמצא בכל מקום אבל לא בלב של האדם הזה. ירושלים לפני המלך דוד הייתה נקראת אורו סאלם.. זה עיר של ערבים".

בן ארי: "בטח הם בדואים... עישנו נרגילה איתך באוהל...."

אסענא הוסיף, כי בן ארי "מפריע ומופרע ובגישה שלו מסכן את הכותל..."
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}