י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מסע האדמו"ר מגור בארה"ב - נקטע

האדמו"ר מגור השוהה בימים אלו במסע מיוחד בארצות הברית, החליט לחזור לארץ. לפני חזרתו ישמש כסנדק בברית במונסי. גורם בגור: "הרבי הסתפק אם להישאר בשבת. אשפוז הרבנית, זרז את ההחלטה"

האדמו'ר' מגור עם האדמו''ר ממונקאטש, אמש. צילום: אהרון ברוך ליבוביץ
האדמו'ר' מגור עם האדמו''ר ממונקאטש, אמש. צילום: אהרון ברוך ליבוביץ

נסיעתו של האדמו"ר מגור, שהמריא במוצאי שבת האחרון לארצות הברית, נקטעת במפתיע. מסע האדמו"ר שתוכנן בקפידה, כלל שהייה בת שבוע ימים בארצות הברית, כשלאחר מכן היה אמור לבקר בצרפת ואיטליה, שם אמור להתקיים בשבוע הבא דינר לטובת 'איחד מוסדות גור'.

מסע האדמו"ר מגור • אלבום תמונות

חסידי גור בארצות הברית התכוננו לשבות בשבת הקרובה במחיצת האדמו"ר, והתרגשות רבה שררה בקרב החסידים. אולם גדול נשכר לטובת תפילות השבת והטישים, וארון קודש הובא מהישיבה הגדולה.

בכיר בחסידות גור אומר היום לאתר 'בחדרי חרדים': "האדמו"ר הסתפק כל העת האם להיאשר לשבת בארצות הברית. שום דבר לא היה בטוח. אבל היום התקבלה ההחלטה הסופית בעניין".

מה שהכריע את הכף לטובת חזרה לארץ, היה אשפוזה של הרבנית מגור, שאושפזה אמש בבית החולים איכילוב בתל אביב, בשל דלקת ריאות. מצבה של הרבנית טוב, אך היא נשארת לעת עתה תחת ההשגחה בבית החולים.

אשפוזה של הרבנית הכריע כאמור את הכף, והאדמו"ר ייצא בבטיסה שתמריא בשעה 14:30 מניו יורק לישראל.

עוד לפני חזרתו, אמור האדמו"ר לשמש כסנדק בברית בעיירה מונסי, ומשם ייצא ישירות לשדה תעופה, ויגיע לארץ מחר (ה') בשעות הבוקר.

האדמו"ר צפוי לצאת בשבוע הבא לאיטליה, כדי להשתתף בדינר המתוכנן, ובשלב זה לא צפויים שינויים בתאריך של הדינר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}