י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

גור בארץ ההיא • תמונה בלעדית

בביקורו בבתי האדמו"רים מבובוב בארה"ב, העלה האדמו"ר מגור את סוגיית האינטרנט והסלולארי שאינם מאושרים. מחר צפוי האדמו"ר להיפגש עם אדמו"רים נוספים, ולהשתתף במעמד הכנסת ספר תורה

הרבי מגור בצאתו מהמתיבתא בבורו-פארק. צילום: בחדרי חרדים
הרבי מגור בצאתו מהמתיבתא בבורו-פארק. צילום: בחדרי חרדים

היום השני לביקורו של האדמו"ר מגור בארה"ב הסתיים לו. כפי שנחשף באתר 'בחדרי חרדים', מטרה יוצאת-דופן עומדת בבסיס המסע הנוכחי: מלבד גיוס הכספים לטובת איחוד מוסדות גור, מתכוון האדמו"ר לקדם בנכר שורה של נושאים הנוגעים לציבור החרדי.

עם נחיתתו בנמל התעופה על-שם קנדי בניו-יורק, המתין לו אחד מנגידי החסידות בארצות-הברית. האדמו"ר נכנס ונסע הישר לשכונת בורו-פארק. הוא מתארח בביתו של הנגיד הגוראי יענק'ל ענדין, ב-16 אווניו, בסמיכות ל'מתיבתא' של חסידי גור בבורו-פארק. את התפילות, עושה האדמו"ר בהיכל ה'מתיבתא'.

תמונה בלעדית שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', מתעדת את האדמו"ר ביציאתו מבניין ה'מתיבתא' ביום ב'.

האדמו"ר מגור מקבל את חסידיו המקומיים, לעצה ולברכה. בנוסף, אורגנה לו שורה של ביקורים בבתיהם של אדמו"רים רבים, מנהיגי יהדות ארה"ב, עימם ייפגש. הרבי צפוי לדון עימם בנושאים שהוא מתכוון להעלות על הפרק.

היום (ב), נפגש האדמו"ר מגור עם שני האדמו"רים לבית באבאב, האדמו"ר רבי בן-ציון הלברשטאם והאדמו"ר רבי מרדכי דוד אונגר.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הסוגיות שעמדו במרכז שיחותיו של הרבי עם האדמו"רים, הן הבעיות הרוחניות הנגזרות מתופעת האינטרנט והמכשירים הסלולאריים שאינם חסומים מפני רוחות זרות. הרבי מגור דן עם האדמו"רים בדרכי ההתמודדות מול האתגרים הללו, ואופני המאבק בפרצות הללו, הן בארץ, והן בקרב הציבור החרדי בארה"ב.

כמענה מיידי לבעיות הללו, בדעתו של האדמו"ר מגור לקדם את נושאי האינטרנט הכשר והטלפונים המאושרים, ועל אודותם ידון עם האדמו"רים שעימם ייפגש.

מחר (ג') ישתתף האדמו"ר מגור בהכנסת ספר תורה לבניין ה'מתיבתא' הגוראית, תרומתו של הנגיד ר' שלמה ורדיגר.

אל מסעו של האדמו"ר, מתלווים חתנו הרב שמעון רוטשטיין, בנו של הגר"נ רוטשטיין, ראש ישיבת 'נזר התורה' בירושלים, ומשמשיו, ר' יהונתן בורנשטיין מישראל, ור' רפאל רכניצר מלונדון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}