י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

התחקיר גרם למעצרו של הקמב"ץ • חשיפה

אשה שהותקפה בשכונת מאה שערים בימי חול המועד סוכות התלוננה במשטרה: יואליש קרויס תקף אותי בגז מדמיע, כי לא שמרתי על חוקי הצניעות. וגם: איך קשור התחקיר בערוץ 10 למעצר?

יואליש קרויס קמב"ץ העדה החרדית. בדרך למגרש הרוסים צילום: פלאש 90
יואליש קרויס קמב"ץ העדה החרדית. בדרך למגרש הרוסים צילום: פלאש 90

ימים ספורים לאחר שהסביר בתוכנית 'המקור' של ערוץ 10, את האג'נדה של חסידות תולדות אהרון, נלקח היום (א') קמב"צ העדה החרדית, יואליש קרויס בשעות אחר הצהרים לחקירה בידי חוקרי מרחב ציון של המשטרה.

לדברי המשטרה, המעצר נערך בעקבות התנהגות של קרויס בימי חול המועד. לטענת המשטרה, ביצע קרויס בימי חול המועד סוכות תקיפה של אשה חרדית בשכונת מאה שערים.

התקיפה אירעה לאחר שהאשה החרדית סירבה להישמע להוראות הצניעות שהודפסו על גבי שלטים באותיות של קידוש לבנה, לפיהם נשים יעברו דרך רחוב צדדי בשכונה, בנפרד מהגברים.

המשטרה טוענת, כי משהאשה לא צייתה להוראותיו של קרויס, הוציא האחרון מיכל של גז מדמיע וריסס את פניה של האשה בגז החריף.

קרויס טען בחקירתו כי הורה לאשה שלא לעבור ברחוב המיועד לגברים, אבל לא תקף ולא הוציא גז מדמיע. לדבריו, אדם ששה בסמוך התיז את הגז.

מעדות שהגיע לאתר 'בחדרי חרדים' עולה כי האשה שהותקפה בשכונת מאה שערים, הבטיחה להתנקם בקרויס, שתקף אותה. אך מכיוון שהיא לא מקומית, לא יכלה להתלונן על אדם ספציפי שתקף אותה. בעקבות התחקיר בערוץ 10, בו זיהתה האשה את קרויס, היא הלכה להתלונן במשטרה

בשעה זו הוכנס קרויס לחדר המעצר, והוא צפוי להמשיך ולהיחקר בשעות הקרובות.

קישורים:
שירו איתנו: גברים ימינה, נשים שמאלה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}