י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ראש המדברים בכל מקום

מאה וחמישים (150!) שיעורים נמסרו על ידי רבה של תל אביב-יפו, הגרי"מ לאו בחודשי אלול ותשרי • מהרצאה בפני ילדים בכיתה א' עד קבוצות של עולים מחבר העמים, כולם ישבו מרותקים

הרב ישראל מאיר לאו בביקורו אצל הגרי''ש שליט''א
הרב ישראל מאיר לאו בביקורו אצל הגרי''ש שליט''א

מיהו הרב שמסר מעל 150 הרצאות במשך 40 יום?,

לידי אתר 'בחדרי חרדים' הגיע רשימת הרצאותיו בחודשים אלול תשרי – של הרב ישראל מאיר לאו, רבה של תל אבי-יפו, ושברשימה, תאמינו או לא, למעלה מ-150 הרצאות ושיעורים בכל רחבי הארץ, לקרוא ולא להאמין.

ספק רב אם יש עוד רב בארץ, אשר מוזמן מידי שנה לכל בתי הספר התיכוניים בת"א, כשמחציתם של הילדים שם הם בני עולים מחבר העמים, אשר מבלים בדרך כלל את לילותיהם במועדונים רועשים. תופעה מדהימה לראות את השקט הרוחני שנשתרר כשמגיע הרב לאו.

כתב 'בחדרי חרדים' שליווה את הגרי"מ לאו ב'יום שיעורים' מספר: "הגעתי עם הגרי"מ לאו לבית ספר תיכון במעוז חילוני. מאות נערים גלויי ראש יושבים, תלמידים לצד תלמידות, ושומעים בקשב רב את דרשתו של הרב לאו, על ימי הרחמים והסליחות, על התשובה ועל יום הכיפורים. לא האמנתי: בסוף הדרשה ניגשו עשרות רבות של תלמידים לשאול שאלות אישיות בנושא התשובה. מראם העיד עליהם ביותר מאלף עדים כי הם רחוקים מרחק רב מנושאים אלו. אחרי הדרשה. משהו נסדק".

"ספק רב אם יש עוד רב בארץ", הוא ממשיך ומספר, "שמדבר אל ילדים בני 6 תלמידי כתות א' במסיבת חומש וסידור, והילדים כולם, מאות במספר, יושבים בשקט, בלי לנוע ובלי לזוז, במשך שעה שלימה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}