י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

רבים פקדו הציון הקדוש של הרבי מרוז'ין זי"ע ביום ההילולא

חסידים, ובראשם האדמו"ר מסאדיגורא, פקדו את הציון בעיירת סאדיגורא שבאוקראינה, לרגל היארצייט. האדמו"ר מסאדיגורא ערך טיש לחיים במבנה ההיסטורי והעתיק של בית הכנסת של הרבי מרוז'ין

רבים פקדו הציון הקדוש של הרבי מרוז'ין זי"ע ביום ההילולא

המוני חסידים ועמך בית ישראל, ובראשם האדמו"ר מסאדיגורא, פקדו את הציון הקדוש של הרבי מרוז'ין זי"ע, בעיירת סאדיגורא שבאוקראינה, לרגל היארצייט שחל בג' מר-חשוון.

את האדמו"ר, החסידים וכלל האורחים שהגיע קידם שליח חב"ד ורבה של העיר צ'רנוביץ הסמוכה, הרב מנחם מענדל גליצנשטיין, שדואג בין השאר, גם למקום קדוש זה, במשך כל השנה כולה, בנוסף להתעסקותו בבית הכנסת העתיק והמפואר של הרבי מרוז'ין זי"ע בסאדיגורא.

ללשכתו של הרב גליצנשטיין זרמו במשך כל יום ההילולא, אלפי קוויטלאך מהמוני חסידי רוז'ין בכל העולם, אותם העביר בו ביום לציון הק' של הרוז'ינער זי"ע.


הרב גליצנשטיין דאג וארגן את כל האירוח והאש"ל לאדמו"ר מסאדיגורא ופמלייתו הנכבדה, שכללה את בנו הרב מלונדון, וראשי החסידות, וכן לחסידים רבים נוספים, הנמנים עם ענפי רוז'ין השונים, ובהם קבוצה נכבדה מחסידי באיאן.

קשר אמיץ וקבוע יש לרבה של צ'רנוביץ הרב גליצנשטיין, עם כל האדמו"רים לבית רוז'ין.

עם סיום התפילות בציון, פנה האדמו"ר מסאדיגורא אל עבר המבנה ההיסטורי והעתיק של בית הכנסת הידוע של הרבי מרוז'ין, שם ערך טיש לחיים, וחזר על דברי תורתו של זקנו בעל ההילולא.

לפני נסיעתו חזרה לארץ, איחל ברכה והצלחה להרב גליצנשטיין, ממנו שמע על התקדמות והתפתחות הקהילה היהודית בצ'רנוביץ, הכוללת גן ילדים, ובית ספר "אור אבנר", מיסודו של הנגיד ר' לוי לבייב, וכן פעילות רבה וענפה עם המוני היהודים בצ'רנוביץ והמחוז.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}