י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מי עומד מאחורי פרסום שחץ ב'איילון'? דתיים

רשת 'פוקס' פתחה בקמפיין פוגעני: הציבה שלט ענק של פרסום שחץ בנתיבי איילון • בדיקת 'בחדרי חרדים' חושפת: בעלי החברה הם אנשים דתיים • אז איך קורה שדווקא הם מטמאים את המדינה?

השלט הענק שהציבה החברה בנתיבי איילון
השלט הענק שהציבה החברה בנתיבי איילון

האם יהודים חרדים יאלצו לחפש דרכים חלופיות בכדי להיכנס לתל-אביב? ככל שהדבר תלוי בבעלים של רשת הבגדים 'פוקס'? התשובה חיובית.

לפני כשנתיים עמדו שלטי הפרסומת הממוקמים לצידי נתיבי איילון בתל-אביב במרכזו של ויכוח סוער. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים התנגדה להצבת השלטים, בטענה כי השלטים מסיחים את דעתם של הנהגים ובכך תורמים להגברת הסיכוי לתאונה, והנציגים החרדיים בכנסת הביעו תמיכה
בדרישה להסיר את השלטים, מסיבות מובנות של צניעות. בסופו של ויכוח הוחלט בכנסת כי כל שלטי הפירסום יוסרו.

אלא שלפני חודשיים אישרה ועדת הכלכלה של הכנסת את החזרת שלטי הפרסום הענקיים לנתיבי איילון. הקמפיין של רשת 'פוקס' הוא בין הראשונים ש"מקשטים" שוב את 'נתיבי איילון'. בצעד תמוה, המהווה חלק מהאסטרטגיה של החברה, החליטה 'פוקס' כי את פני הנוסעים במחלף לה גארדייה בתל-אביב יקדם שלט חוצות המפרסם תמונות תועבה, הנפרסות על שלט בגודל של כ-400 מ"ר.

על פי הפרסומים, בשלט השחץ הושקעו 250 אלף שקלים. מפרסומים בבלוגים של גורמים בתחום הפרסום נאמר, כי הרשת קיבלה החלטה מודעת להעביר בפרסומת מסר של תועבה בלבד, ואין בשלט שום מסר שיווקי.

לפני שנה הופיעה הפרסומת המתועבת על מסכי הטלוויזיה, בה נראו איש ואשה מעורטלים, פרסומת שזכתה לגינויים גם בציבור החילוני.

אבל ההפתעה גדולה עוד יותר כאשר מגלים מי עומד מאחורי פרסומות השחץ והתועבה, המדרדרות את תחום הפרסום בארץ לרמה שמעוררת ביקורת והתנגדות גם בקרב האוכלוסיה החילונית.

מעיון במסמכי החברה עולה, כי הבעלים של החברה הינם אנשיים דתיים, חובשי כיפות.

יו"ר הדריקטריון של החברה והמנכ"ל המשותף הוא אברהם פוקס, שקיבל את החברה לידיו בירושה כבר בגיל 17, אז נפטר אביו. משפחת פוקס הינה משפחה דתית ואברהם שמכהן כמנכ"ל החברה, הולך כשהוא חבוש בכיפה סרוגה לראשו.

שותף נוסף בחברה הוא לב לבייב, המחזיק בכ-20% בחברת ההלבשה המצליחה, אולם אינו קובע את מדיניות השיווק של החברה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}