י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

במחיצת צדיק: האדמו"ר משומרי אמונים

האדמו"ר משומרי אמונים, ידוע בפרישותו ועבודתו המיוחדת, ומראה פניו מעורר הוד • דוד קורן, צלם אתר 'בחדרי חרדים', קיבל אישור נדיר לצלם את האדמו"ר, במהלך נישואי נכדו • וידאו ואלבום תמונות

במחיצת צדיק:  האדמו"ר משומרי אמונים

האדמו"ר מ'שומרי אמונים' הרה"צ רבי אברהם חיים ראטה, הוא בנו של מייסד חבורת 'שומרי אמונים', רבי אהרן ראטה. מהחסידות אותה יסד אביו, הסתעפו החסידויות 'תולדות אהרן', בראשות גיסו, רבי אברהם יצחק קאהן זצ"ל, ובהמשך 'תולדות אברהם יצחק', בראשות אחיינו. כאשר נפטר אביו, הלכו אחריו קבוצת חסידים, והוא הקים את חצרו המפורסמת.

האדמו"ר, שכונה תחילה האדמו"ר מבערגסז, הוא חתנו של האדמו"ר רבי מרדכי גולדמן מזוויעהל. הוא מפורסם בהסתגרותו, ובעבודת ה' במסירות נפש, בדרכו של אביו. הוא נודע בקולו הערב ומוכר כבעל תפילה ודייקן בנוסחו וניגוניו של אביו.

האדמו"ר הקים את קריית שומרי אמונים הסמוכה לשכונת בית ישראל. עם השנים, העביר את מרכז החסידות לבני ברק. בחגים הוא שוהה במחיצת חסידיו בבית מדרשו אשר במאה שערים בירושלים. תפילותיו ארוכות מאוד, ונמשכות לאורך שעות.

אמש, בחתונת נכדו עם בת האדמו"ר מ'משכנות הרועים', הורשה צלם אתר 'בחדרי חרדים' לצלם את האדמו"ר בעבודת קודשו ולהביא עבורכם קטע ודאו נדיר ואלבום תמונות מיוחד.

















 



 







































 



 
































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}