י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ישראל - ארה"ב - איטליה • פרסום ראשון

האדמו"ר מגור צפוי לצאת למסע מיוחד בארצות הברית, בימים שלפני הדינר המיוחד שיתקיים באיטליה. האדמו"ר ישהה בארצות הברית חמישה ימים, ויצטרף לדינר ביומו השני • כל הפרטים

האדמו"ר מגור. מסע חיזוק בארצות הברית
האדמו"ר מגור. מסע חיזוק בארצות הברית

בעוד שלושה שבועות ימריאו נגידי חסידות גור לסוף שבוע מיוחד, שייערך בהשתתפות האדמו"ר מגור. הדינר - שפרטיו נחשפו באתר 'בחדרי חרדים' כבר לפני כחודשיים - תוכנן על ידי צוות היגוי מיוחד שהתיישב לתכנן את המסע לפרטיו, תוך שהוא מתאם הכול עם ביתו של האדמו"ר.

יעד המסע שעליו הוחלט: עיירת נופש באיטליה, בה יתכנסו אילי ההון הנמנים עם נגידי החסידות, וינשמו אוויר-פסגות רוחני צלול כיין, ייהנו מזיו פניו של הרבי, וירימו את תרומת ה' בגיבורים.

על פי התוכנית, האדמו"ר מגור יצטרף למסע ביומו השני. במהלך היום, יסעד האדמו"ר במחיצת התורמים, יתפלל יחד עימם, וגולת הכותרת - יקבל את כל אחד לפגישה נפרדת, לעצה ולברכה.

אלא שלפני הצטרפות האדמו"ר לדינר המיוחד, הוא צפוי לצאת למסע בן חמישה ימים בארצות הברית. לפני כל דינר המתקיים בארצות ניכר, ישנה חרושת שמועות בחסידות על נסיעה של האדמו"ר לארצות נוספות, על מנת לחזק את היהדות, אך הפעם נסיעת האדמו"ר ארה"בה, היא ככל הנראה סופית.

הידיעה על בואו של האדמו"ר לארצות הברית צפויה לעורר סערה רבתי בקרב חסידי גור בארצות הברית, שמחכים בכליון עיניים לביקוריו של האדמו"ר.

לאחר ביקורו בארצות הברית יסע עם פמליתו המצומצמת לשבות באיטליה, לשבת שכולה חיזוק ל'איחוד מוסדות גור'.

התמורה הנדרשת מכל נגיד החפץ להצטרף למסע הקודש: 70 אלף דולרים, שתשלומם יתפרס לאורך שנה.

המסע המיוחד, יהיה השלישי בסדרת המסעות שהצליחו למעלה מן המשוער והכניסו כסף רב לקופת המוסדות. לפני שלוש שנים נערך מסע כזה בצרפת, ולפני שנתיים – בעיר סטרז'ה איטליה כשסכום ההשתתפות עמד על מאה אלף דולרים, ותשלומו התפרס על פני שנתיים.

במסע הקודם, הופתעו התורמים הנרגשים, כאשר שמעו על הודעתו של האדמו"ר שביקש לפקוד, יחד עימם, את קברי אבותיו בעיירה גורא-קלאווריה שבפולין. עוד באותו יום התארגן מטוס יוקרתי, שהמריא מאיטליה וחרטומו מכוון היה לעבר פולין. רישומיו של מסע הקודש, לא נשכחו מליבותיהם של התורמים, שידם החותמת על ההמחאה הענקית, רעדה פחות לאחר חוויה רוחנית בעוצמה שכזו, במחיצת רבם.

בשנה הקודמת לא התקיים המסע, אם בשל המשבר הכלכלי ואם בשל העובדה שסכום ההתחייבות האחרון עמד על מאה אלף דולרים, והתפרס על פני שנתיים.

הפרטים שכבר עתה ברורים הם, כי המקום שנבחר על ידי הנהלת איחוד המוסדות לצורך אירוחם של האדמו"ר ופמליית התורמים, הוא מלון בדרום איטליה, בעיר אנפאולי, הנחשב לאחד הגדולים והמפוארים באיטליה. ראשי ה'איחוד' כבר סיכמו את הפרטים כולם עם הנהלת המלון, הנמצא בבעלותו של המלונאי החרדי אריה גליצקי.

בסוף שבוע שעבר אף הגיעו ראשי ה'איחוד', הרב יונתן בורנשטין והרב נחמן ודסלבסקי, למקום כדי לעמוד מקרוב על ההכנות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}