י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

התדרדרות במצבו של הרב יהודה סיטון

זמן קצר לאחר שפקח את עיניו ביום ד' בצהריים, התדרדר שוב מצבו של הרב יהודה סיטון, שנפצע קשה בליל המהומות במוצאי שמחת תורה - והוא שב לתרדמת. בעיניים בוכיות, מבקשת משפחתו: התפללו

"שעם ישראל יתפלל עליו". הרב יהודה סיטון רגע לפני נפילתו
"שעם ישראל יתפלל עליו". הרב יהודה סיטון רגע לפני נפילתו

השמחה הייתה מוקדמת מדי: בשעת צהריים של יום רביעי, דיווח אתר 'בחדרי חרדים' לראשונה, כי הרב יהודה סיטון, האברך בן ה-56 מבני ברק שנפצע באורח קשה במהלך העימותים בין נוער השוליים לכוחות היס"מ בשכונת גאולה - פקח את עיניו. זו היתה הטבה ניכרת במצב בריאותו, לאחר שבימים האחרונים היטלטל בין העולמות.

הדיווח, שפורסם ממש בדקות הסמוכות להתעוררות המפתיעה, גרם לשמחה רבה בקרב קרוביו ומכריו של הרב סיטון, וגם בקרב יהודים רבים שחרדו לשלומו של האברך שהגיע בכדי לשמוח בשמחת התורה, ולא שב אל ביתו בגלל שנקלע למוקד מהומות לא לו.

משפחת סיטון: "אבא התעורר, תתפללו!"
משטרת שוליים: אברך בן 56 פצוע קשה


אלא ששעה קלה לאחר הדיווח המרנין, אירעה קריסה נוספת במצב בריאותו. הוא איבד שוב את הכרתו וחזר למצב של תרדמת. בני המשפחה מגדירים את מצבו הנוכחי של אביהם, כחמור אף יותר ממצבו הקודם, כפי שהיה לפני ההתעוררות הקצרה.

בתגובה להחרפה החמורה, בני משפחתו הזמינו שני פרופסורים חיצוניים, מבכירי עולם הרפואה הישראלי. הללו בדקו אותו ביסודיות, ואמרו שבשלב זה, אין מה לעשות, בשל פציעותיו הרבים בראש ובחוליות הצוואר.

את הפרטים המדאיגים הללו, מספר ל'בחדרי חרדים' אחד מבניו של הרב סיטון. "המצב של אבא כרגע גרוע הרבה יותר ממה שהיה לפני שהוא התעורר בצהריים", אומר הבן. עיניו של הבן דומעות, קולו רועד, והוא חוזר פעם נוספת על דברי הרופאים, לפיהם "במצב הזה אין מה לעשות".

"לרופאים אין מה לעשות", משתנק סיטון הבן מבכי. "אבל לעם ישראל יש מה לעשות. תכתבו, שאנו מודים לכל מי שהתפלל על אבא עד עכשיו, ומבקשים להגביר את התפילות ולקרוע שערי שמים".

שמו של הפצוע לתפילה הוא: חזקיהו יהודה בנימין בן רחל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}