י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הגרי"ש אלישיב אושפז ב'שערי צדק'

הגרי"ש אלישיב סבל ממיחושים שונים וחום גבוה. רופאו האישי, שהוזעק לביתו, ביצע סידרת בדיקות, אבחן חשש לדלקת ריאות והורה לפנותו לבית החולים. הרב פונה עם רכב פרטי ל'שערי צדק'• כל הפרטים

חשש לדלקת ריאות. הגרי"ש אלישיב.
חשש לדלקת ריאות. הגרי"ש אלישיב.

רופאו האישי של הגרי"ש אלישיב, הוזעק היום (ד) בערב אל בית הרב ברחוב חנן 10 בשכונת מאה שערים, לאחר תפילת ערבית. זאת בשל מיחושים ושיעולים שהרב סבל מהם לאורך השעות האחרונות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשעות הצהריים החל הגרי"ש לחוש שלא בטוב, וחומו עלה באופן בלתי מוסבר. בערב, כאשר הגיעו הדברים לידי כך שהרב רעד בגופו, הוחלט להזמין את רופאו האישי, שאבחן חשש לדלקת ריאות, וקבע כי על הרב לקבל אנטיביוטיקה בבית החולים.

על פי הערכתו הראשונית של הרופא, ייתכן כי הגרי"ש אלישיב סובל מדלקת ריאות, וכי החולשה שהוא סובל ממנה, כמו גם החום הגבוה והשיעולים התוקפים אותו, הינם סימפטום לכך. ההערכה תיבדק בבית החולים.

הגרי"ש הביע את הסכמתו להתפנות, כהמלצת הרופא, ונכנס לתוך רכבו של הגר"י אפרתי, כשהרכב עושה את דרכו לעבר המרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. ניידת טיפול נמרץ ליוותה את הרכב.

עד ראייה שנכח במרכז הרפואי שערי צדק בשעה שבה הובא הגרי"ש למקום, מספר ל'בחדרי חרדים', כי בצאתו מהמכונית הלך הרב על רגליו, בעזרת ההליכון, לאורך מספר מטרים, עד שהובא לו כסא גלגלים. בשל חולשתו, הוא התבקש על ידי מקורביו לשבת על כסא הגלגלים. "הרב נראה בסדר גמור, אך חולשה מסוימת ניכרת על פניו", מעיד עד הראייה.

הציבור נקרא להתפלל לשלומו של רבי יוסף שלום בן חיה מושא, לרפואה שלמה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}