י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

קרלסברג: לוח שנה של ש"ס וחילול שבת

ארגוני הירוקים דורשים: שח"כי ש"ס לא ידונו ב'חוק המחזור'. הסיבה: חברת 'קרלסברג' העניקה חסות ללוח שנה עליו תמונות של הגר"ע יוסף. וקרלסברג? מעניקה חסות לאירועים מחללי שבת

יום עיון בהשתתפות הגר''ע יוסף, בחסות חברת קרלסברג. תמונת ארכיון
יום עיון בהשתתפות הגר''ע יוסף, בחסות חברת קרלסברג. תמונת ארכיון



חברת 'קרלסברג' החלה בשנה האחרונה בפעילות שיווקית במגזר החרדי, באמצעות משרד הפרסום נטו, שבבעלות שי הורוויץ. בערב ראש השנה האחרון החליטו בחברה 'לצאת מהקופסה', ופתחו במהלך שיווקי יוצא-דופן: לוח שנה מיוחד, עליו מודפסות תמונות של הגר"ע יוסף, חולק לקוראי ביטאון ש"ס 'יום ליום'. החברה, שנטלה חסות על לוח השנה ציפתה להחדיר באמצעותו את מוצריה לשוק, על ידי פרסום יום-יומי בבתי הקוראים, שיתלו את לוח השנה המהודר במקום בולט לעין.

בירה קרלסברג, כמו מותגים נוספים של החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה), נהנית גם מפיקוח כשרותי של בד"ץ בית יוסף - גוף הכשרות המשתייך לש"ס, ומנוהל בידי בנו של הגר"ע יוסף.

בעבר התקיימו ימי עיון בהשתתפות הגר"ע יוסף, שנערכו בחסות קרלסברג. ראשי החברה אף ביקרו בחודשים האחרונים בבית הגר"ע יוסף וקיבלו בעבר את ברכתו.

לוח השנה שמארח את תמונותיו של הגר"ע יוסף לצד בקבוקי בירה צוננים, הספיק כבר לחולל סערה בוועדת הכלכלה של הכנסת: נציגי הארגונים הירוקים תבעו משני חברי הכנסת של ש"ס בוועדה, יצחק וקנין ואמנון כהן, להימנע מלהשתתף בהצבעה על חוק הפיקדון, בשל חשש לכאורה לניגוד עניינים.

לטענת נציגי הירוקים, נציגי ש"ס לא יכולים להצביע על חוק הפיקדון, מכיוון שאחת המתנגדות הגדולות לחוק היא החברה המרכזית למשקאות, המחזיקה גם את המותג 'קרלסברג', ואותה חברה נתנה חסות ללוח השנה, מה שעלול להשפיע על הצבעתם של הח"כים.

פסטיבל רחוב בחסות קרלסברג. מקורבים לרבנים?צילום: פסטיבל רחוב בחסות קרלסברג. מקורבים לרבנים?
פסטיבל רחוב בחסות קרלסברג. מקורבים לרבנים?


הקשר מקרי לחלוטין

ולשם מה אנחנו מספרים לכם את היסטורית שיתוף הפעולה בין חברת קרלסברג למוסדות הש"סיים? ממודעה שהגיעה לידי מערכת אתר 'בחדרי חרדים' עולה, כי חברת קרלסברג, למרות קרבתה הגדולה אל הגר"ע יוסף, לא בוחלת להעניק חסות לאירוע שמחלל שבת בפהרסיה.

האירוע יתקיים באיזור התעשייה בהרצליה, שם 'יהנו' החוגגים מלהקות, די ג'י, ברים של אוכל, ותחרויות אקסטרים - כל זה, כאמור, בשבת קודש הקרובה.

אין כל ספק, כי באם יגיע דבר מתן החסות לארגוני הירוקים, החושדים כי לחברת קרלסברג יש קירבה יתירה לגר"ע יוסף, הם יוכיחו כי הקשר בין החברה לרבנים הוא על רקע עסקי בלבד. כל קשר אחר הינו מקרי לחלוטין.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}