י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

תכירו: באבא ליצמן, מאריך החיים

סגן שר הבריאות השתתף ב'ועידת הגליל' שהתקיימה השנה בסימן התרחבות הגליל: יש להביא למקום את הציבור החרדי. ליצמן גם גילה איך יאריך את חייהם של תושבי הצפון

סגן שר הבריאות בועידת הגליל
סגן שר הבריאות בועידת הגליל

האם הגליל עומד בפני התחרדות? אם הדברים תלויים בסגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, הרי שהתשובה היא חיובית.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן רמז בנאומו בוועידת הגליל, שהתכנסה בכפר בלום, במעמד ראשי המדינה והמשק, כי לדעתו הגעת מגזרים חדשים, כולל מהציבור החרדי, להתיישבות בגליל, תביא להתפתחות האזור ולצמיחה כלכלית.

בפאנל מיוחד שנערך במקום, הרחיב סגן השר על העדיפות שמשרד הבריאות רואה בפריפריה והגליל, ואמר כי לדעתו על מדינת ישראל להשקיע בשיפור וייעול מערכת הבריאות בגליל, וכי בכוחה להשפיע גם על תוחלת החיים באזורי הפריפריה.

ליצמן הבטיח להמשיך לייעד משאבים לאזור הגליל, הזכיר את המכרזים החדשים למכשירי MRI נוספים לבתי החולים, הקמת בית ספר לרפואה, הקמת מחלקה אונקולוגית בצפת והמשך הקצאת משאבים לצרכי הבריאות של תושבי הגליל.

ועידת הגליל נערכה זו השנה החמישית ביוזמת המשרד לפיתוח הנגב והגליל. הועידה עמדה השנה בסימן עידוד וחיזוק ההתיישבות בגליל וההשכלה הגבוהה. הנושאים שדנו בוועידה מגוונים וקשורים לתחומי החיים של תושבי הגליל: פיתוח אזורי תעשייה, פיתוח מערך בריאות מתקדם, פיתוח תשתיות, הפוטנציאל של כלכלת הגליל ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}