י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

'שפעת החזירים': עכשיו הסגולה

החורף הקרב מביא עמו חששות רבים ממגיפת 'שפעת החזירים'. בשיחה מיוחדת עם מגזין 'עולם החסידות', מציג חבר בד"ץ 'העדה החרדית', הגר"נ פרנקל, סגולה מיוחדת להינצל

להינצל מכל צער ונזק. הגר"נ פרנקל בשיחה עם 'עולם החסידות'
להינצל מכל צער ונזק. הגר"נ פרנקל בשיחה עם 'עולם החסידות'

בשיחה נדירה שהעניק הגר"נ פרנקל, חבר הבד"ץ של 'העדה החרדית' ורב קהילת 'חוג חתם סופר' בירושלים, לסופר 'עולם החסידות', הרב ישראל פינחס טירנואר, לרגל מלאות 170 שנה להסתלקותו של ה'חתם סופר' זיע"א, התייחס הגר"נ פרנקל ל'שפעת החזירים', המפילה חללים, ומעוררת חששות רבים בציבור לקראת החורף הקרוב.

במהלך השיחה, סיפר הגר"נ פרנקל: "באו בפני בית הדין, ותיארו בפנינו את התפשטות השפעת הידועה, והוסיפו כי בחורף עלולה ח"ו השפעת להתגבר מאוד ולהפוך למגיפה ממש, ה' ירחם.

"הצעתי לעורר על דבר אמירת פרשת הקטורת בשחרית ובמנחה. לצערנו, רבים מזלזלים באמירתה, ופשוט מדלגים על חלק חשוב זה. זו הסגולה הטובה ביותר - מלאך המות גילה אותה למשה רבנו בכדי לעצור את המגיפה - צריך לחזק את העניין הזה ולהקפיד על אמירת הקטורת וכך בעזרת ה', נינצל מכל צער ונזק".

הדברים עוררו הדים רבים בקרב קהילות הקודש בירושלים ובסביבותיה, ורבנים רבים הורו לפרסם את הדברים ברבים ובכך לעורר רחמים וזכות על עם ישראל.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}