י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

עושים תשובה: רבנים בדרך לברדיטשוב

העיתונאי מנחם גשייד יזם טיסת בזק לקברו של רבי לוי יצחק מברדיטשוב, ליום ההילולא ה-200. המטוס נחכר מאיש העסקים יצחק תשובה, ממנו נבצר להגיע. על המטוס: גאב"ד מאקווא, רב הכותל ואישי ציבור

בית החיים בברדיטשוב. במרכז: האוהל על ציונו של רבי לוי יצחק
בית החיים בברדיטשוב. במרכז: האוהל על ציונו של רבי לוי יצחק

כדאי הוא רבי לוי יצחק לחכור מטוס מיוחד, ולנסוע ליום ההילולא ה-200 של הצדיק אל ציונו שבעיר ברדיטשוב שאוקראינה. כך חשבו ויישמו קבוצת רבנים ואישי ציבור, שהחליטה לחכור מטוס מאיש העסקים יצחק תשובה, ולטוס למספר שעות, על מנת להשתטח על קברו ביום ההילולא.

הס קטיגור ושמע סניגור • תמונות

בין העולים אל סיפון המטוס ניתן היה לראות את גאב"ד מאקווא, הרה"צ שמעון למברגר, הדיין הרב חיים יהודה רבינוביץ, ובנו - רב הכותל והמקומות הקדושים - הרב שמואל רבינוביץ, העיתונאי והיועץ הפוליטי מנחם גשייד, ועוד רבים וטובים.

מי שהוציא לפועל את המסע המיוחד הוא מנחם גשייד, שאף 'ארגן' את המטוס מאיש העסקים יצחק תשובה. תשובה עצמו, שהוזמן להצטרף לנסיעה המיוחדת, לא יכל להגיע, בשל פגישות עסקיות חשובות שלא סבלו דיחוי.

כפי שדיווחנו, מי שאחראי על הלוגיסטקה בעיר ברדיטשוב הוא שליח חב"ד, הרב משה טהלר. הרב יארח את חברי הקבוצה במקום, ולאחר מכן יאכלו כולם בבית חב"ד, שם מתקימות סעודות המוניות לזכות הצדיק.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}