י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"אם לא ימצא מקום - היא תחזור לכלא"

ביהמ"ש המחוזי בירושלים קבע כי האם הנאשמת בהתעללות בבנה בן השלוש וחצי תישאר עם ילדיה, אולם עליה למצוא מקום מגורים מחוץ למאה שערים. השופט: האם תעבור טיפול פסיכיאטרי • גלריה

העסקנים מפגינים מחוץ לאולם בית המשפט. צילום: פיני רוזן
העסקנים מפגינים מחוץ לאולם בית המשפט. צילום: פיני רוזן

נדמה שהציבור דש בעקביו את פרשת 'אם המריבה'. עומס המידע שפורסם בחודשים האחרונים אודות האם, גרם ללא מעט אנשים להפגין חוסר התעניינות בפרשה שעד לפני שבועות מעטים הסעירה את ירושלים והבעירה את רחובותיה.

אלא שהחיים המשפטיים לא נחים לרגע. התהליך המשפטי בו נמצאת האם, שזכתה לטיפול תקשורתי מאסיבי, ממשיך וביתר שאת: ציר מאה שערים – בית המשפט המחוזי, שבעבר לא היה מוכר לה אפילו מהסיפורים, הפך למסלול חייה. דיונים ארוכים ומתישים, כשבסופם יוכרע מעמדה האימהי לשבט או לחסד, הפכו לחלק משגרת יומה.

היום (ג') התקיים דיון בבית המשפט המחוזי על עתיד האם ומשפחתה. בית המשפט עסק בהמשך מגורי האם עם ילדיה - והגיע להחלטות.

אחד העסקנים החרדיים, שנכח בדיון, מספר לאתר 'בחדרי חרדים' על החלטת בית המשפט: "ההחלטה היא שהאימא תישאר בשלב זה עם הילדים, אבל לא בגבולות מאה שערים. אפשר להציע חלופות באזור מאה שערים, אבל לא בתוך השכונה עצמה. מידי יום יהיה פיקוח של מפקחת מטעם רשויות הרווחה בבית, כשבלילה היא תשהה עם הילדים ללא פיקוח.

"בית המשפט קבע כי יש לנו עוד כעשרה ימים עד ה-22 לחודש, להביא מיקום לאם וילדיה. אם לא נביא מיקום הולם, ב-25 לחודש היא תחזור למעצר. אנחנו מתחילים לחפש לה מקום, שישביע את רצון בית המשפט.

"הילד ח' נמצא בינתיים בבית דודו – אחי האם, בבית שמש. הם נפגשים פעם בשבוע למשך כמה שעות, תחת פיקוח הדוק. אנחנו מקווים שיבוא כבר הסוף לפרשייה האומללה הזו".

עוד קבע השופט, משה רביד, כי על האם יהיה לקבל טיפול פסיכיאטרי בשל תסמונת המינכהאוזן בה היא לוקה ולהמשיך להביא את הילדים לבדיקה רפואית באופן קבוע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}