י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הס קטיגור ושמע סניגור • תמונות

ההכנות בעיר ברדיטשוב ליום ההילולא ה-200 ל'סנגורן של ישראל' רבי לוי יצחק, החלו לפני כחודש, והמונים פוקדים את המקום • 'בחדרי חרדים' מגיש: תמונות בלעדיות מההכנות וביקור ראש העיר

הס קטיגור ושמע סניגור • תמונות

הנהירה הגדולה לעיר ברדיטשוב, ליומא דהילולא המאתיים של סנגרון של ישראל זי"ע החלה משעות הערב, ליל כ"ה תשרי. השנה מציינים מאתיים שנה להסתלקותו של אותו צדיק וקדוש, אשר כל חייו היו מסכת אחת גדולה של סנגוריה על עם ישראל באשר הם.

בבית החיים בברדיטשוב, הוכנו כל התשתיות לנוחות הקהל הרב והגדול הצפוי להגיע במהלך כל היממה הקרובה.

הרב משה שמואל טהאלער, מרבני העיר ושליח חב"ד בעיר, הקים בכניסה לבית החיים אוהלים רבים עבור האורחים הרבים, בהם יוכלו לקבל כיבוד קל, מקום נח לכתיבת קוויטלאך, הדלקת נרות ועוד.

כמו כן הוכן, בשיתוף פעולה עם הרב שלמה יום-טוב בראייער, מרבני ברדיטשוב, אוהל ענק בסמוך לבית הכנסת בעיר, שם תתקיים היום (ג) אחר הצהריים הסעודה הגדולה והמרכזית של ההילולא.

ההכנות במקום החלו כבר לפני יותר מחודש, כאשר הרב טהאלער הביא למקום את ראש העיר וסגניו, על-מנת שהעייריה תספק במקום את תשתיות החשמל, המים ועוד. הרב טהאלער פועל בעיר במשך כל השנה כולה, ומפעיל במקום את מוסדות "היכל לוי יצחק", הכוללים: בית כנסת, מקווה טהרה, גני ילדים, הוצאה לאור של ספרי הצדיק, הכנסת אורחים ועוד.

לשליחת קוויטלאך לציון הקדוש, ניתן באמצעות המספר: 1-700-700-918

בתמונות: הקמת האוהלים לקליטת ההמונים, הרב טהאלער עם ראש העיר וסגניו בבית החיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}